Her er et bilde, av meg, med vesten på:
og her er et bilde, tatt av meg, med vesten av:
Se, og bedøm selv!

Planlegging 1.mai - tur valgt
Etter en kaffekopp hos wiggen, tok jeg den laaaange ruta hjemover. Er så heldig at jeg har min moder og fader (Jolly Jumper) boende i nærmiljøet, så det ble en kjapp tur innom der også. Vi fikk da lagt de siste planene for 1.mai-turen vår. Valget falt på tur sammen med Senior-MC Trøndelag, fra Trondheim til Tautra T/RT
Trondheim - Stjørdal - Åsen - Tautra

MC-folk snakker med MC-folk..sånn er det bare!

På vei hjem, ringte kona, det gjaldt noe innkjøp til den ene datterens utetur på skolen i morgen...ok, jeg svipper innom en butikk. I det handlingen var unnagjort, kom jeg i prat med en trivelig kar som hadde parkert sin Suzuki GSF1000 (tror det var det

Jeg tillot meg selvfølgelig å ta noen bilder av hans nyanskaffelse:
En slik "doning" har jo revers, spaken kan skimtes ca. midt i bildet.
Han mente at delene han trengte kunne skaffes fra BMW, samt hadde han egenskaper og tilgang til å få laget en del deler selv. Han hadde kjøpt denne for å bruke den i løpet av vintersesongen. Det var, bl.a. "Bomringtematikken" i Trondheim som hadde gitt ham den siste "pushen" til å gå til dette innkjøpet. Men, det lyste interesse av ham for prosjektet han skulle i gang med, i løpet av sommeren.
Jeg gav ham selvfølgelig all nødvendig info om oss her på MCsiden.no, og jo han bekreftet at han hadde vært innom og lest litt her, men lovet å registrere seg. Forhåpentligvis får vi "delta" litt i hans sommerprosjekt fremover.

Heller ikke i dag noen lang tur, men jeg må si at jeg storkoser meg på sykkel. Trives bedre og bedre på Volusiaen. Jeg liker bunndraget i den, og kontrollen jeg etterhvert får med den. Det går an å bli gla' i en MC??..Ja for det begynner jeg å bli nå!

Takk for oppmerksomheten