Hvilken moppe er dette? Noe du skal kjøpe?TBI81 skrev:Suzuki roadshow idag! Gixxern gir stadig mersmak altså!Grei 'jobbsykkel' dette, vel?
2013LordShaft skrev:Denne så ut som et ålreit leiketøy
Hvilken årsmodell er det? Kjenner ikke igjen fronten
Sendt med Note2
Både pen og stygg og tøffTheHaughom skrev:
2013![]()
Pen sykkel, håper på å få tatt en tur med den selv når Suzuki Roadshow kommer til Stavanger.
Kunne godt få lånt noen hester av deg. Du havner jo på sperra avdeling om du bruker alt på en gangTBI81 skrev:Anbefales![]()
Er noe veldig rett med at den reiser seg opp når hiver inn tredje akkurat på sperraHar jeg hørt.. på sperra avdeling osv osv..
Fin liten sak :-)
Takker takker, du smigrer! Hyggelig å kunne bidrafikse skrev:Kunne godt få lånt noen hester av deg. Du havner jo på sperra avdeling om du bruker alt på en gangTBI81 skrev:Anbefales![]()
Er noe veldig rett med at den reiser seg opp når hiver inn tredje akkurat på sperraHar jeg hørt.. på sperra avdeling osv osv..
Fin liten sak :-)![]()
Tilsammen får du jo hundrevis av MChester, mens stakkars meg må slite med 26 ponnier. Urettfeigt! Gi meg 50 hester. NÅ!![]()
Om jeg er misunnelig? Nææææææida. Her har jeg jobbet med meg selv i åresvis. Overbevist meg selv om at en lat liten 250 er meeeeeer en godt nok. Og _nesten_ begynt å tro på det sjøl.
Åsså kommer du her å bare gruseknuser alle de fine tankene mine. Jeg kjenner at horna kommer ut av pannen. EEEEk!
PØBEL! Din vemmelige....vemmelige....vemmelige....motorpsyklist!![]()
![]()
![]()
Alt som heter "SV" klinger dårlig i mine ører for tiden :-)åTBI81 skrev:Du kan få SV'en, da er du vel på en 50 til?
Fikk en gløtt på denne i dag. Suste tilfeldigvis suzuki sjappa her, og så det var Roadshow på gang. Det var såpass lang kø, at jeg ikke gadd å stille meg i kø for prøvekjøring. Selv om at dette kunne vært artig å prøvd. Likte veldig godt den fronten der.TheHaughom skrev:2013LordShaft skrev:Denne så ut som et ålreit leiketøy
Hvilken årsmodell er det? Kjenner ikke igjen fronten
Sendt med Note2![]()
Pen sykkel, håper på å få tatt en tur med den selv når Suzuki Roadshow kommer til Stavanger.
Veldig positivt overrasket over Bkingen! Lettkjørt bromle som virker mye mindre enn den er når du er igang. Smidig og grei i trafikken og en herlig herlig motor (naturligvis). Litt busa-tendensen egentlig, bare mye mer rett opp sittestilling (må holde deg betraktelig mer fast når 'nåla' runder 200 for å si det slik)Busa Trond skrev:Hei hei hei.... Har du kjørt BkingDen har jeg ikke prøvd
![]()
Hvordan opplevde du den tro
Koser meg med hver en hestfikse skrev:Alt som heter "SV" klinger dårlig i mine ører for tiden :-)åTBI81 skrev:Du kan få SV'en, da er du vel på en 50 til?
Kos deg med en evt nysykkel du
Jeg har aldri hatt gleden av å kjøre busa selv. Liten tvil om at dette er en hissig touringmaskin.TBI81 skrev:Høres veldig godt de bodin pottene! Dyp og hissig brumming. Herlig rampeoppsett på demosyklene. Samma i fjor på alle syklene jeg prøvde. Bking, busa, gsx1000r. Den demoturen som gjorde at jeg har busa nå :-)
Hehe. Alle turer er gøyere med sommerdekk, så lengde vi snakker asfaltTBI81 skrev:Godt godt! Helt klart morsommere med sommerdekk en slik tur kan jeg tenke meg![]()
Og igjen: Hyl ut om du er i traktene