Hadde god tro på koffertene som var med sykkelen når jeg bestilte, men brukte kun noen uker på å finne ut at sidevesker med sideåpning og plassering av lås på framsiden oppe hvor all drit og vann presses inn ikke er noe særlig. I tillegg er låse mekanismen på topp boksen noe drit som samler møkk og blir utrolig treig. Det er vel Givi som leverer til Ducati så dette er vel godt kjent, bare ikke for meg før jeg bestilte
og betalte en halv nyre for driten. Pent men definitivt ikke praktisk i et land hvor det regner og er støvete hele sesongen.
V4S kofferter.jpg
Var heldig og kom over ett sett med svært pent brukte SW Motech kofferter som jeg kjøpte og har igjen likt oppsett som jeg hadde på Tracer'n men som dessverre ble solgt med sykkelen. Her er det 45L på sidekoffert for å få bedre plass. Kan jo hende det skal transporteres Baccalao igjen

og tror jeg blir fornøyd med det selv om jeg var en smule skeptisk for at de blir for brede, men jeg driver ikke med "lane splitting" så det går vel bra.
V4S SW Motech 45L.jpg
Det eneste jeg lurer på om er jeg skulle gått for en større toppboks slik som AJ kjøpte og de har jo gode priser på denne hos XLmoto for tiden og kanskje enda billigere på nyåret. Liker den plassen, men det er mye vindfang i en slik.
Feste til Givi boksen er vel det samme som jeg har på min nåværende "plast dunk" så den er det vel bare å smekke rett på. Sånn rent synsmessig er de nokså like, så det vil ikke skille seg alt for mye ut synes jeg. Går jeg for å bruke den som er med fra SW så må jeg kjøpe feste til den og det er jo nesten halve prisen av en nye 58L fra Givi. Jeg heller mot Givi topp boksen, men hva mener Dere som har erfaring fra så stor og firkantet toppboks, innspill mottas med takk?
SW 38L øverst og Givi 58L nederst.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.