Får no være grenser for hvor lenge du kan holde oss på pinebenken.

Får vel vente til over helgen, vel...Snikkeren skrev:Synes det er på tide at du avslører hvilken sykkel du har kjøpt no.![]()
Får no være grenser for hvor lenge du kan holde oss på pinebenken.![]()
Hm...Baron von Waffel skrev:Jeg tror du oppdaterer med ny TDM. Som nr. 2 er mitt tips BMW, ut fra hensynet til bakpå.
AJ skrev:Hm...Baron von Waffel skrev:Jeg tror du oppdaterer med ny TDM. Som nr. 2 er mitt tips BMW, ut fra hensynet til bakpå.
Slett ingen dårlig resonnering... :-)
Nær innpå 59000 km er nok mer riktig...Duville skrev: hvorfor bytte ut en fullt brukbar TDM med bare rundt 50000 i en ny av samme slagen, er jo ikke en gang ny lukt som i en ny bil - tror Bakpå har hatt litt å si her ja.......(derfor er je en av tre)
AJ skrev:Nær innpå 59000 km er nok mer riktig...Duville skrev: hvorfor bytte ut en fullt brukbar TDM med bare rundt 50000 i en ny av samme slagen, er jo ikke en gang ny lukt som i en ny bil - tror Bakpå har hatt litt å si her ja.......(derfor er je en av tre)
Ikke at det er all verdens, men 60000 km på en sykkel som er fire år gammel er egentlig ganske mye mye... Med såpass mye aktiv kjøring kan det være greit å bytte omtrent hvert fjerde år...
Vel, vel...Duville skrev: ---- er jo ikke en Honda nei.
Det er heller slik i en del tilfeller, at litt mindre kubikk gir en annen og ofte mer morsom og mer positiv kjøreopplevelse, faktiskDuville skrev: Er jo litt moro med noe nytt da... Er vel et spørsmål om du ikke har økt litt i kubikkerane om ikke fullt så mye som enkelte andre har gjort i det siste
hmAJ skrev:Vel, vel...Duville skrev: ---- er jo ikke en Honda nei.
![]()
Det er heller slik i en del tilfeller, at litt mindre kubikk gir en annen og ofte mer morsom og mer positiv kjøreopplevelse, faktiskDuville skrev: Er jo litt moro med noe nytt da... Er vel et spørsmål om du ikke har økt litt i kubikkerane om ikke fullt så mye som enkelte andre har gjort i det siste
1200 Sport er en utrolig morsom sykkelGodtvoksen skrev:Jeg tror, og har tippet på Moto Guzzi 1200 Sport...![]()
Du var raskt ute og anbefalte den til meg, når jeg gjorde mine vurderinger før VTX kjøpet i dag.
jhn skrev:Æ ser at noen har stemt på BMWen,no vet ikke æ så veldig mye om AJ
men æ synes den crasher litt med det inntrykket æ har fått av han.
Han kjører jo mye med passasjer og æ trur at av alle mcene på lista
så e det vel den som e minst komfortabel for en passasjer,det virker jo
som han steller godt med kona si så æ trur nok ikke det e den.
Men man vet jo aldri,mcen va jo så dyr at det ikke blir noen sydentur
så kanskje æ har tatt feil mtp stell av kona