Syns det ser rart ut midt oppå hjelmen, men ser jo flere har det så funker jo sikkert topp :-) Er i tillegg litt paranoid når det kommer til de limputene. Må jo være en enorm påkjenning så om kameraet løsner så tenker jeg at en kanskje ikke merker det med en gang om man har det midt oppå hjelmen? På forsiden så ser jeg det i alle fall når det skjer. Og i tillegg blir det jo veldig 'øye høyde'. Vi får se. Kanskje det blir et feste oppå hjelmen etter hvert - eller på siden - har sett noen videoer med det og syns det ser veldig bra ut :-)Snikkeren skrev:Skulle tro det blir bra det der.![]()
Selv har jeg festet det midt oppå hjelmen, og det funker fint synes jeg.
The Tob
Re: The Tob & SuziQ
- SuperMorten
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Ble passert av kortesjen med Prins Charles og Kong Harald her forrige dagen, og la merke til at flere av MC-politi kara hadde GoPro e.l. montert midt oppå hjelmen. Sikkert greit for å dokumentere evt uregelmessigheter i ettertid.
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Akkurat derfor jeg også investerte i kameraet, jo!SuperMorten skrev:Sikkert greit for å dokumentere evt uregelmessigheter i ettertid.

- SuperMorten
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Enig. Som gammel snekker mener jeg at alt som ikke er spikret vil før eller siden ramle av...TBI81 skrev:Akkurat derfor jeg også investerte i kameraet, jo!SuperMorten skrev:Sikkert greit for å dokumentere evt uregelmessigheter i ettertid.Men fra spøk til revolver, er vel til å stole på de limputene da. Jeg er som sagt bare litt paranoid når det kommer til ting som limes ..

[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Stikkordet er "sikkerhetsline" enten du bruker teletubby plassering eller andre.
rett og slett bruke en stål forttom for gjeddefiske og feste i kamera/hjelm/sykkel.
rett og slett bruke en stål forttom for gjeddefiske og feste i kamera/hjelm/sykkel.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
Teletubby plassering, hehehemekkern skrev:Stikkordet er "sikkerhetsline" enten du bruker teletubby plassering eller andre.

- Crinos
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Kontakt:
Teletubby.. Nice one og
Hva med fisketråd i hempa på kameraet og til hakereima ?..

Hva med fisketråd i hempa på kameraet og til hakereima ?..
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
Gikk for fiskesnøret, ja. Så å si usynlig og berger kameraet om festet mot formodning skulle ryke 

Ny GoPro testing i 'finværet'! Etter litt prøving og feiling fant jeg endelig passe vinkel på hjelm-monteringen. Den ble 'en liten lillefinger' fra visirkanten
Kan bli bra dette!
[video]www.youtube.com/watch?v=0LuXSPIrvvU[/video]

Kan bli bra dette!

[video]www.youtube.com/watch?v=0LuXSPIrvvU[/video]
Synes dette så bra ut, elendig vær men... Du har ikke et bilde av monteringen på hjelmen?
It is better to exist unknown to the law.
Joda, se side 3 :-)Northman skrev:Synes dette så bra ut, elendig vær men... Du har ikke et bilde av monteringen på hjelmen?
Usikker hvor mye man bør dele av slik filming da ..Vil jo helst ikke at diverse myndigheter kommer og moraliserer

Det var sånn jeg forestilte meg festet ja, så jo ut til å virke knall også.TBI81 skrev:Joda, se side 3 :-)Northman skrev:Synes dette så bra ut, elendig vær men... Du har ikke et bilde av monteringen på hjelmen?
Usikker hvor mye man bør dele av slik filming da ..Vil jo helst ikke at diverse myndigheter kommer og moraliserer
Jeg hadde satt pris på om du viste mer, andre blir muligens provosert... Er jo lite politisk korrekt å kjøre MC

It is better to exist unknown to the law.
"Men Herr Konstabel, jeg fulgte da bare skiltingen .."?
Ikke at jeg helt tror at det ville funket, men av og til er det tross alt bedre med en bortforklaring enn ingen forklaring ..Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Nå har jeg klippet ned en liten luftetur rundt byneset i kveldinga i går (fra skumring til bekmørkt). Ser ut til at GoPro'en fungerer utmerket til kveld/nattfilming. Ble bra proof of concept dette :-)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=ZExUY-Jai1E[/video]
Sikkert kjedelig å se på da det mest av 'underholdning' er klippet vekk

Sikkert kjedelig å se på da det mest av 'underholdning' er klippet vekk

Sist redigert av TBI81 den 27 mar 2012, 09:03, redigert 2 ganger totalt.
- Crinos
- Kontakt:
This Video is Private får jeg når jeg prøver å se den....
BTW: Hva bruker du til å redigere med ?
BTW: Hva bruker du til å redigere med ?
Hm, hva med nå? Tenkte den kunne vises så lenge man hadde linken når den er privat. Trenger ikke være indeksert for min del ..
Brukte noe så kjedelig som moviemaker. Skal oppgradere, må bare finne ut til hva
Brukte noe så kjedelig som moviemaker. Skal oppgradere, må bare finne ut til hva

- Crinos
- Kontakt:
Fungerer fint nå.. Begge toTBI81 skrev:Hm, hva med nå? Tenkte den kunne vises så lenge man hadde linken når den er privat. Trenger ikke være indeksert for min del ..

Er to ting jeg er på jakt etter for tiden... Greit video redigerings program, som ikke koster skjorta... og det samme med et programm for å tenge den nye garasjen jeg ønsker meg... AutoCAD og disse er selvsagt veldig fristende for jobben, men å betale 10.000,- for å tegne en garasje jeg kanskje en gang i tiden kommer til å bygge er ikke helt god investering av penger... Kan da heller kjøper 10.000 i deler til sykkelen!

Tenker jeg kommer til å gå for Pinnacle igjen for min del. Ang tegning så kan kanskje Sketch Up Google være et greit gratisalternativ?Crinos skrev:Fungerer fint nå.. Begge toTBI81 skrev:Hm, hva med nå? Tenkte den kunne vises så lenge man hadde linken når den er privat. Trenger ikke være indeksert for min del ..
Brukte noe så kjedelig som moviemaker. Skal oppgradere, må bare finne ut til hvahehe.
Er to ting jeg er på jakt etter for tiden... Greit video redigerings program, som ikke koster skjorta... og det samme med et programm for å tenge den nye garasjen jeg ønsker meg... AutoCAD og disse er selvsagt veldig fristende for jobben, men å betale 10.000,- for å tegne en garasje jeg kanskje en gang i tiden kommer til å bygge er ikke helt god investering av penger... Kan da heller kjøper 10.000 i deler til sykkelen!
Re: The Tob & SuziQ - SV650S MK1
Ikke akkurat motorsykkelrelatert, men her er lite klipp fra påskefjellet forleden dag. Ikke så veldig spennende, men det er da i det minste påske sol og ski
[video]http://www.youtube.com/watch?v=XOi7dXpVv0s[/video]
Men fikk rollbar mount til GoPro'en i posten i dag så kan fort hende det blir noe mer tohjulsrelatert i nær framtid

[video]http://www.youtube.com/watch?v=XOi7dXpVv0s[/video]
Men fikk rollbar mount til GoPro'en i posten i dag så kan fort hende det blir noe mer tohjulsrelatert i nær framtid

Og litt mer bling - med det skalkeskjulet at dette oljepåfyllingslokket er lettere å sikre med låsetråd enn den originale

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Og her en liten snutt av siste rest av vinteren (forhåpentligvis ) i Trondheim ..
[video]http://www.youtube.com/watch?v=VGOm9aGjOGI[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=VGOm9aGjOGI[/video]
Åååå du må ha nerver av stål!! :-)å
Jeg hadde vært stiv av skrekk..
Må si du er tøff som bare viser finger til kong vinter
Håper han forstår meldingen! så han fjerner seg for godt for de neste 7 måndene!!!
Sol og sommer har bare å innfine seg snart
Jeg hadde vært stiv av skrekk..

Må si du er tøff som bare viser finger til kong vinter

Håper han forstår meldingen! så han fjerner seg for godt for de neste 7 måndene!!!
Sol og sommer har bare å innfine seg snart

Stallen:
---------------------------
Kawasaki ZZR 1400 Black
--------------------------
---------------------------
Kawasaki ZZR 1400 Black
--------------------------
- Crinos
- Kontakt:
Oisann... Det der var sterker syndromer av PMS.. Dvs bekjempelse av PMS..
Vet ikke helt om jeg hadde turd meg ut på slik føre nei..
Er det bar meg (har ikke lyd på jobb, og pga client må jeg se alt i lav oppløsning)... Napper du i styret over vannpytter?

Vet ikke helt om jeg hadde turd meg ut på slik føre nei..
Er det bar meg (har ikke lyd på jobb, og pga client må jeg se alt i lav oppløsning)... Napper du i styret over vannpytter?

-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Fartshumper?Crinos skrev:Napper du i styret over vannpytter?

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后