Lakkerte motordeksel i går:
BMW K100RS, K1 og R75/5
Re: Esveen's BMW K100RS + K1
Det har fungert greit så langt. Men gå over boltene å sjekk at alt er bra før bruk. 
Lakkerte motordeksel i går:
Lakkerte motordeksel i går:
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
BMW K1 1991 og BMW K100RS 1992
- oivindg
- Innlegg: 885
- Registrert: 20 nov 2019, 21:45
- Motorsykkelen din: BMW R1200R (2011)
- Bosted: Kongsberg
Re: Esveen's BMW K100RS + K1
Det så veldig bra ut, da!
Re: Esveen's BMW K100RS + K1
Hva bruker du til maskering, eller bruker du kloss og slipepapir ...
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European
- FredrikE24
- Innlegg: 5043
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Esveen's BMW K100RS + K1
Strøkent! Noen nye bolter, eller gnikker du på de du har?
Re: Esveen's BMW K100RS + K1
Jeg fant en tynn sort tape vi bruker på whiteboard tavler på jobb som passet akkurat! Ble veldig bra.
Skruene blir gnukket rene
Skruene blir gnukket rene
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
BMW K1 1991 og BMW K100RS 1992
Re: Esveen's BMW K100RS + K1
16.november var det 14 grader og sol. Tok meg en fridag og kjørte K1 en siste runde. Etterpå fikk den en skikkelig vask og ble satt bort. Så det ble sesongslutt for min del. Satser på en fin sesong neste år.
Litt rart at vinterprosjektet (K100) nesten er ferdig før sesongen blir avsluttet. Mulig litt ivrig
Fått montert sammen motoren og den siste kjøleslangen som går igjennom det ene motordekselet. Tanken ble også sveiset samt at jeg påførte Würth kjemisk metall over området der hullene var. Monterte inn bensinpumpa, fylte på kjøleveske og koblet på tanken.
Primet rikelig med bensin og fyrte opp. Måtte kjøre starteren i 10 sek så fyrte motoren opp. My bedre tomgang (ca. 1100 o/min) og nydelig gange. Høres skikkelig bra ut. Hjelper med ny gummi.
Fikk luftet kjølesystemet skikkelig ved å klemme på slangene under første varmkjøring. Termostaten åpnet også fint. Var mye luft i systemet.
La også opp en ledning til navigasjon med mini sigarettplugg til uttakene ved coilen.
Startet med montering av bremseslanger fram, med de er for korte. Må kontakte Tills å sjekke om det er riktig sett.
Litt rart at vinterprosjektet (K100) nesten er ferdig før sesongen blir avsluttet. Mulig litt ivrig
Fått montert sammen motoren og den siste kjøleslangen som går igjennom det ene motordekselet. Tanken ble også sveiset samt at jeg påførte Würth kjemisk metall over området der hullene var. Monterte inn bensinpumpa, fylte på kjøleveske og koblet på tanken.
Primet rikelig med bensin og fyrte opp. Måtte kjøre starteren i 10 sek så fyrte motoren opp. My bedre tomgang (ca. 1100 o/min) og nydelig gange. Høres skikkelig bra ut. Hjelper med ny gummi.
Fikk luftet kjølesystemet skikkelig ved å klemme på slangene under første varmkjøring. Termostaten åpnet også fint. Var mye luft i systemet.
La også opp en ledning til navigasjon med mini sigarettplugg til uttakene ved coilen.
Startet med montering av bremseslanger fram, med de er for korte. Må kontakte Tills å sjekke om det er riktig sett.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
BMW K1 1991 og BMW K100RS 1992
Re: Esveen's BMW K100RS + K1
Det som mangler:
Fothvilere (venter på rustfrie låsepinner)
Olje på kardang og rustfrie fylle/tappeplugger
Bremseslanger fram (feil sett fra tills.de)
Nytt framdekk
Belger på framdempere
Ny bakdemper
Feilsøke på ABS
Lage en brakett til navigasjon.
Montere resten av kåpedelene
Fothvilere (venter på rustfrie låsepinner)
Olje på kardang og rustfrie fylle/tappeplugger
Bremseslanger fram (feil sett fra tills.de)
Nytt framdekk
Belger på framdempere
Ny bakdemper
Feilsøke på ABS
Lage en brakett til navigasjon.
Montere resten av kåpedelene
BMW K1 1991 og BMW K100RS 1992
- MortenL
- Innlegg: 143
- Registrert: 17 apr 2020, 07:34
- Motorsykkelen din: '85 Honda CB700SC Nighthawk S
- Bosted: Jæren!
Re: Esveen's BMW K100RS + K1
Du må nesten roe deg litt ned her nå, det grundige og nydelige arbeidet ditt gjør skam på oss alle!



Re: Esveen's BMW K100RS + K1
Det må være godt, bare å glede seg til julLitt rart at vinterprosjektet (K100) nesten er ferdig før sesongen blir avsluttet. Mulig litt ivrig

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European
Re: Esveen's BMW K100RS + K1
Takk for det Morten. Må innrømme at det gjør livet enklere med rommet i garasjen med varme i samt løftebordet. Kan tussle ut med en kaffekopp å skru litt når det passer.
Dypen - tenkte det ble mer stabilt uten hjulene, vurderer også å plugge det fast til betongen, men må være helt sikker på plassering først.
Dypen - tenkte det ble mer stabilt uten hjulene, vurderer også å plugge det fast til betongen, men må være helt sikker på plassering først.
BMW K1 1991 og BMW K100RS 1992
Re: Esveen's BMW K100RS + K1
Takker, har montert mitt nå i kveld og ettertrekt alle bolter. Tenkte å få opp XL700’n så får jeg se hvor jeg plasserer forhjuls feste og stoppeklossen. Jula lasta opp løftebordet med truck, var en liten jobb å få trekassa av bilen og inn i garasjen alene :-)å Ellers så ser det bra ut, håper det funker bra også :)
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European
Re: Esveen's BMW K100RS + K1
Ja, det var tungt å få ut av kassebila alene, trur det var over 130kg eller noe. Har ikke opplevd noen problemer enda med bordet. Måtte prøve meg litt fram med framhjulstøtta, endte med å fjerne den plata framhjulet støter mot for å klare å trekke sykkelen opp på midtstøtta uten å havne for langt bak. Framhjulet når veggen framom bordet istede.
Fikk laget en GPS holder i dag. K100 har ingen naturlig plass for GPS, så laget en brakett som skrus i skruene som holder plastikken over styre. Da havner gps'en litt over knappene med lignende plassering som på min forrige R1200rs.
Laget en pappmal og bukket plata i skrustikka. Litt redneckstyle. Men skal justere litt, slipe kanter, sandblåse og pulverlakkere.
Blir anonymt og helt greit.
Fikk laget en GPS holder i dag. K100 har ingen naturlig plass for GPS, så laget en brakett som skrus i skruene som holder plastikken over styre. Da havner gps'en litt over knappene med lignende plassering som på min forrige R1200rs.
Laget en pappmal og bukket plata i skrustikka. Litt redneckstyle. Men skal justere litt, slipe kanter, sandblåse og pulverlakkere.
Blir anonymt og helt greit.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
BMW K1 1991 og BMW K100RS 1992
Re: Esveen's BMW K100RS + K1
Fin GPS holder 

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European
- Jompa
- Innlegg: 7211
- Registrert: 08 jan 2011, 14:52
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
- Bosted: Alta
Re: Esveen's BMW K100RS + K1
Det ser da ut som den naturligste plass i verden for en GPS.
Er det noengang laget en tursykkel med smalere styre enn K100 ?
Er det noengang laget en tursykkel med smalere styre enn K100 ?
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
- FredrikE24
- Innlegg: 5043
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Esveen's BMW K100RS + K1
jeg bruker å trille sykkelen oppå, dra en stropp rundt midtstøtta og frem til forhjulet. Så dytter jeg hele sykkelen frem til det butter. Det er kjapt og enkelt.
Når det gjelder styret, så er det smalt, men det funker veldig fint å kjøre med, litt tungt å legge om når man står stille. Det har sin misjon, og det er for å samle kroppen bak vindskjermen.
Ellers så ser jo alt som har blitt gjort her fordømt bra ut spør du meg. Gleder meg til at du begynner å rote med ABS-systemet.
Når det gjelder styret, så er det smalt, men det funker veldig fint å kjøre med, litt tungt å legge om når man står stille. Det har sin misjon, og det er for å samle kroppen bak vindskjermen.
Ellers så ser jo alt som har blitt gjort her fordømt bra ut spør du meg. Gleder meg til at du begynner å rote med ABS-systemet.
Re: Esveen's BMW K100RS + K1
Ja, blir spennende å begynne på ABS systemet etterhvert. Hadde vært kult å fått det til å fungere 100%. Kan hende det er en bagatell.
Fått byttet framdekk og montert på gaffelbelger fra Krangnes, ikke perfekt passform men blir ok.
GPS holderen kom tilbake fra pulverlakk og er montert. Måtte prøve bagasjen for å se hvordan det ser ut.
Bynner å bli litt gira på å ta ned K100 å få K1 opp på bordet for første gjennomgang.
Fått byttet framdekk og montert på gaffelbelger fra Krangnes, ikke perfekt passform men blir ok.
GPS holderen kom tilbake fra pulverlakk og er montert. Måtte prøve bagasjen for å se hvordan det ser ut.
Bynner å bli litt gira på å ta ned K100 å få K1 opp på bordet for første gjennomgang.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
BMW K1 1991 og BMW K100RS 1992
- FredrikE24
- Innlegg: 5043
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Esveen's BMW K100RS + K1
Planer om å få K100RS16Ven mer lik Eurospec? Det er mye bling i form av reflekser nå 

Re: Esveen's BMW K100RS + K1
Hehe, kan hende de røde på koffertene blir byttet ut med touringmerket. De andre røde på skiltholderen er fjernet. De orange på gaffelen liker jeg, vet ikke hvorfor.
Da har syklene byttet plass. Står igjen noe småtteri på K100 som blir tatt til våren.
Da har syklene byttet plass. Står igjen noe småtteri på K100 som blir tatt til våren.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
BMW K1 1991 og BMW K100RS 1992
Re: Esveen's BMW K100RS + K1
Da har nedplukking av K1 begynnt. Alltid spennende å gå i dybden første gang.
Har såvidt bynt å plukke av sete/plastikken bak. Veldig mange sære løsninger og mye arbeid når man ikke har gjort det før. Alt er skrudd i hverandre å plastikken er tynn. Er heldigvis en viss logikk i det.
I vinter blir det en sjekk/service og ikke den helt store runden som på K100.
Følgende har blitt gjort:
Nye klistermerker "1000ccm"
Fjernet radarvarsling
Pulverlakkerte styrelodd
Følgende blir gjort:
Sjekk av ventiler og tennplugger
Bytte sidestøtte (står på en uoriginal)
Sjekk av bremseklosser/bytte bremseveske
Bytte til rustfrie fylleplugger
Bytte ruste skruer her og der
Pulverlakkere fothvilerbraketter
Bestille div. Smådeler og braketter som mangler
Har såvidt bynt å plukke av sete/plastikken bak. Veldig mange sære løsninger og mye arbeid når man ikke har gjort det før. Alt er skrudd i hverandre å plastikken er tynn. Er heldigvis en viss logikk i det.
I vinter blir det en sjekk/service og ikke den helt store runden som på K100.
Følgende har blitt gjort:
Nye klistermerker "1000ccm"
Fjernet radarvarsling
Pulverlakkerte styrelodd
Følgende blir gjort:
Sjekk av ventiler og tennplugger
Bytte sidestøtte (står på en uoriginal)
Sjekk av bremseklosser/bytte bremseveske
Bytte til rustfrie fylleplugger
Bytte ruste skruer her og der
Pulverlakkere fothvilerbraketter
Bestille div. Smådeler og braketter som mangler
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
BMW K1 1991 og BMW K100RS 1992
- FredrikE24
- Innlegg: 5043
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Esveen's BMW K100RS + K1
Artig at K1 i utgangspunktet er helt lik en K100RS16V 
Har du oppdaget noen forskjeller?
Dykker K1 litt mer ned i fronten enn K100RS16Ven?

Har du oppdaget noen forskjeller?
Dykker K1 litt mer ned i fronten enn K100RS16Ven?
Re: Esveen's BMW K100RS + K1
Kan ikke sammenligne helt enda, K1 har oppgraderte fjærer fram og wilbers demper bak og K100 fikk ny olje i dempere fram og burde hatt en ny bakdemper.
Vil si sittestillingen er den store forskjellen. Fothvilere opp og bak, bredere styre samt en bred kåpe man må få fotene ut fra ved lyskryss.
Kom de siste delene til K100 i dag. Blandt annet toppa til støtta
Kom over en i Trondheim som solgte gamle motorsykkelblader, tyske og amerikanske. Kjøpte det jeg kom over av K1/K100. Mye bra stoff og bilder, ikke minst alle røyk/alkoholreklamene. Det har skjedd litt siden 80 tallet.
Vil si sittestillingen er den store forskjellen. Fothvilere opp og bak, bredere styre samt en bred kåpe man må få fotene ut fra ved lyskryss.
Kom de siste delene til K100 i dag. Blandt annet toppa til støtta
Kom over en i Trondheim som solgte gamle motorsykkelblader, tyske og amerikanske. Kjøpte det jeg kom over av K1/K100. Mye bra stoff og bilder, ikke minst alle røyk/alkoholreklamene. Det har skjedd litt siden 80 tallet.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
BMW K1 1991 og BMW K100RS 1992
- MGR1
- Innlegg: 656
- Registrert: 08 feb 2013, 16:40
- Motorsykkelen din: AJS 500 twin 1955 - BMW F650ST 1997
- Bosted: Trondheim
Re: Esveen's BMW K100RS + K1
Fine blader ja. Takk for handelen :-)Esveen skrev: 15 des 2020, 22:11 Kan ikke sammenligne helt enda, K1 har oppgraderte fjærer fram og wilbers demper bak og K100 fikk ny olje i dempere fram og burde hatt en ny bakdemper.
Vil si sittestillingen er den store forskjellen. Fothvilere opp og bak, bredere styre samt en bred kåpe man må få fotene ut fra ved lyskryss.
Kom de siste delene til K100 i dag. Blandt annet toppa til støtta
Kom over en i Trondheim som solgte gamle motorsykkelblader, tyske og amerikanske. Kjøpte det jeg kom over av K1/K100. Mye bra stoff og bilder, ikke minst alle røyk/alkoholreklamene. Det har skjedd litt siden 80 tallet.
20201214_131948_50.jpg
20201215_145946_50.jpg
20201215_112645_50.jpg
20201215_123242_50.jpg
Re: Esveen's BMW K100RS + K1
Hei! Ja, takk for handelen. Var mye bra der. Verden er ikke større altså? 
BMW K1 1991 og BMW K100RS 1992
Re: Esveen's BMW K100RS + K1
Riktig god jul 
Ble en litt anderledes julegave til kona i år. Til bursdagen hennes i august hadde jeg ordnet en dobbeltime for mc som ga henne mersmak. Hun tok senere teorikurset, men rakk ikke flere timer før vinteren. Det ga absolutt mersmak og lysten på å øvelseskjøre med meg er stor.
Har lenge tenkt på å kjøpe en billig gammel sykkel for øvelseskjøring, men etter hun fikk prøvesitte denne G310 hos forhandleren var hun solgt. Kul, ikke skremmende, nådde godt ned med fotene (162cm høy) og lett. En annen fordel er at sykkelen, bremser og dekk er nytt. Må også si at sykkelen har en fin pris og verditapet ikke blir all verden om lysten på større sykkel kommer.
Fikk smuglet den inn i garasjen og byttet plass med K100 som står under trekk. Dyttet K100 inn i garasjen til naboen. Ble en fin overraskelse på julemorgenen

Ble en litt anderledes julegave til kona i år. Til bursdagen hennes i august hadde jeg ordnet en dobbeltime for mc som ga henne mersmak. Hun tok senere teorikurset, men rakk ikke flere timer før vinteren. Det ga absolutt mersmak og lysten på å øvelseskjøre med meg er stor.
Har lenge tenkt på å kjøpe en billig gammel sykkel for øvelseskjøring, men etter hun fikk prøvesitte denne G310 hos forhandleren var hun solgt. Kul, ikke skremmende, nådde godt ned med fotene (162cm høy) og lett. En annen fordel er at sykkelen, bremser og dekk er nytt. Må også si at sykkelen har en fin pris og verditapet ikke blir all verden om lysten på større sykkel kommer.
Fikk smuglet den inn i garasjen og byttet plass med K100 som står under trekk. Dyttet K100 inn i garasjen til naboen. Ble en fin overraskelse på julemorgenen
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
BMW K1 1991 og BMW K100RS 1992
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39874
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Esveen's BMW K100RS + K1
Du verden, Esveen
!
Litt av en julegave og ikke minst overraskelse for din...
bedre halvdel
!

Litt av en julegave og ikke minst overraskelse for din...



_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.