Sent from my C6903 using Tapatalk
norse900 skrev:Takk for det! Det er no dritt å få inn motoren i ramma, men går mye glattere hvis man monterer toppdekselet ETTER at motoren er kommet på plass. (Tips til "nestemann")...
Den bør være ny eller ihvertfall skikkelig overhalt. En hel sykkel i "god bruksstand" går for ca 20 000.gsx750_80 skrev:norse900 skrev:Takk for det! Det er no dritt å få inn motoren i ramma, men går mye glattere hvis man monterer toppdekselet ETTER at motoren er kommet på plass. (Tips til "nestemann")...
Ligger en såkalt "ny" motor til salgs på finn.no. 20 000 nok.
Hvilke skader kan en motor få av lang tids lagring? Vil feks simmeringer kunne tørke opp og ødelegges?Jompa skrev:Den bør være ny eller ihvertfall skikkelig overhalt. En hel sykkel i "god bruksstand" går for ca 20 000.gsx750_80 skrev:norse900 skrev:Takk for det! Det er no dritt å få inn motoren i ramma, men går mye glattere hvis man monterer toppdekselet ETTER at motoren er kommet på plass. (Tips til "nestemann")...
Ligger en såkalt "ny" motor til salgs på finn.no. 20 000 nok.
Joda, GSX 1100 var nok noe av det vasseste man fikk fatt i, i 1980. Jeg kunne ikke kjøre moped, lovlig, på den tida. Men jeg husker at det gikk flere av disseBjerknez skrev:Fin klassisk sykkel dette![]()
Min nabo har nesten en som er helt lik. Men han har en 1980 modell GSXR 1100 som forøvrig er helt strøken. Har ikke peiling på det, men i følge han er dette en ganske sjelden sykkel å se på veien i dag og når denne sykkelen var ny var det i følge han noe av det råeste man kunne få tak i. Eller?
Er et bilde av den her, helt til høyre:
Jeg hadde en 1981 GSX1100 på begynnelsen av 80-tallet. Ble solgt i 1985 til en kar fra Trøndelag. Jeg har en tjukk, original servicemanual for sykkelen hvis noen skulle være interessert. Min sykkel hadde hvit sports-sal og Kerker 4-1 anlegg.Bjerknez skrev:Fin klassisk sykkel dette![]()
Min nabo har nesten en som er helt lik. Men han har en 1980 modell GSXR 1100 som forøvrig er helt strøken. Har ikke peiling på det, men i følge han er dette en ganske sjelden sykkel å se på veien i dag og når denne sykkelen var ny var det i følge han noe av det råeste man kunne få tak i. Eller?
Er et bilde av den her, helt til høyre: