Intruders logg----hmm..gps..musikk på øret..interkom...?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Låst
Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Re: Intruders Blogg-----populariteten kjæm og går

Legg inn av Intruder »

Fytterakkern...dra alt av barnehagebarn i Osloregionen til Slottsparken for å få mange frammøtte ved fesjået ved monarkenes 75-årsjubileum er vel i nærheten av opplegget ved markeringer i land vi iallfall før ikke ville sammenlikne oss med...
Attpå til hadde det stilt seg opp ei røys gamlinger som er så monarkistiske at de tisser i buksa,men der har de da heldigvis bleie fra før..
Og Fabian,Jens,Karius og Baktus har en stor dag....
:redface =; :[-X :lol
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti
Motorsykkelen din: Din MC her

Legg inn av Pollti »

Å pisse i buksa er en fin måte å holde varmen på :scratch

Brukeravatar
Intruder

Legg inn av Intruder »

Tror mange er relativt tissetrengte for å få et bein innafor i sossemiljøet,får nesten mark av å se
alle snikene rundt Herrefolket... :sorry
Men slik har det vært og slik vil det bli...til evig tid !! :prop:

Nil satis nisi optimum !

Brukeravatar
Intruder

Re: Intruders Blogg--ulykker i nærområdet

Legg inn av Intruder »

I løpet av tre uker har det skjedd tre ulykker her i nærområdet med trailere involvert..
En trailer her fra stedet kjørte ut av vegen i Stangeområdet,sjåføren som er en god venn av meg
ligger på sykehus svært alvorlig skadd...
En trailer frontkolliderte med en personbil på E6 ved avkjøringen til Brumunddal,føreren av
personbilen omkom...
I går veltet en semitrailer med materialer i nordre rundkjøring i Brumunddal...En som skulle klippe gress
der hadde heldigvis ikke rukket å begynne,ingen var i gangfeltet ...
Kjedelig,for alle parter... :rose

Nil satis nisi optimum !

Brukeravatar
Intruder

Re: Intruders Blogg---the same as always

Legg inn av Intruder »

Så ser det ut til at det ikke blir noen Karlstadtur på meg,selv om jeg var skikkelig gira endte det som vanlig med at jeg blir hjemme..

MaxTron : Jeg var oppom Farmertreffet med bil ved 1630 i går ettermiddag,så et par V-Maxer og den
ene var da antakelig din.. :mk
Mener Ole B skulle dit,men er ikke helt sikker... :scratch :-k

Nil satis nisi optimum !

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Intruder skrev:Så ser det ut til at det ikke blir noen Karlstadtur på meg,selv om jeg var skikkelig gira endte det som vanlig med at jeg blir hjemme..
Treffet er jo ikke før om en måned...
Og dette er ikke et treff hvor man må prestere noe som helst. Jeg skal i hvert fall ikke organisere noe som gjør at folk skal føle noe press eller få prestasjonsangst. Om det er noe slikt som du synes gjør det vanskelig å være med, skal du i hvert fall vite akkurat det.
Og om det blir slik at noen f.eks. ønsker å trekke seg tilbake å være litt alene, så gjør man bare det. Uten at noen andre skal behøve å stille nysgjerrige spørsmål om hvorfor.
Det viktigste, synes jeg, er at folk skal ha et par fine og rolige dager sammen med felles interesser hvor de kan trygge på hverandre uten bråk, krangling og mas av noe slag. For å si det sånn, uten at jeg mener eller tror at det ligger an til noe i den retning.
Muligens naivt, men det er med den innstillinga jeg drar avgårde på dette treffet.

Brukeravatar
Intruder

Legg inn av Intruder »

AJ skrev:
Intruder skrev:Så ser det ut til at det ikke blir noen Karlstadtur på meg,selv om jeg var skikkelig gira endte det som vanlig med at jeg blir hjemme..
Treffet er jo ikke før om en måned...
Og dette er ikke et treff hvor man må prestere noe som helst. Jeg skal i hvert fall ikke organisere noe som gjør at folk skal føle noe press eller få prestasjonsangst. Om det er noe slikt som du synes gjør det vanskelig å være med, skal du i hvert fall vite akkurat det.
Og om det blir slik at noen f.eks. ønsker å trekke seg tilbake å være litt alene, så gjør man bare det. Uten at noen andre skal behøve å stille nysgjerrige spørsmål om hvorfor.
Det viktigste, synes jeg, er at folk skal ha et par fine og rolige dager sammen med felles interesser hvor de kan trygge på hverandre uten bråk, krangling og mas av noe slag. For å si det sånn, uten at jeg mener eller tror at det ligger an til noe i den retning.
Muligens naivt, men det er med den innstillinga jeg drar avgårde på dette treffet.
Tja,vet ikke helt akkurat nå,men det er jo slik at jeg er havnet i hytte med Arctic Tiger hvor vi da er fem i ei firemannshytte.Har lyst,men....vel,får vente et par uker til kanskje....reprise på reprise på reprise er Intruder`n i et nøtteskall.. :knegg
Men om dine forbindelser ikke holder godværsløftet,da.....

Nil satis nisi optimum !

Brukeravatar
Intruder

Re: Intruders Blogg----alt tull fra A til Å

Legg inn av Intruder »

Noen liker mora,noen liker dattera,noen liker nabokjerringa... :yeyeye
Det siste er det blitt mer og mer av,mange unger har ikke peiling på hvem som er far,mange mødre har ei røys med gravører å velge mellom..
Unger begynner i barnehager noen måneder gamle og etter det ser de sjelden foreldrene mer enn tolv timer i døgnet..
Jag etter luksus,luksus og atter luksus fører til et statusjag uten like,dessverre..
Samfunnet er basert altfor mye på slektskap,bekjentskap og faanskap... :ills
God bedring ! :mk

Nil satis nisi optimum !

Pollti

Legg inn av Pollti »

Har det skjedd noe nå siden du virker litt vonbråten ?

Brukeravatar
Intruder

Legg inn av Intruder »

Nææi,men er litt opptatt av at det burde styres mer i retning av at "alle i arbeid" burde endres til
"alle familier en inntekt",høres kanskje dumt ut men jeg mener det på alvor. :[-X
AP burde snart skjønne at de er så fjernt fra likhetsprinsippet som det går an,en omlegging av systemet vil også føre til at det blir færre "arbeidsskye latsabber " enn det gis uttrykk for fra "eliten" i f.eks. Dala nå...
Om en har litt rettferdighetssans blir en ofte betraktet som grinebiter,hæhæ :knegg

Nil satis nisi optimum !

Pollti

Legg inn av Pollti »

Jeg er vel ikke helt uenig med deg sånn i prinsippet. i 1990 kræsjet Russland og den Sosialisteske Tankegangøkonomien. I 2012 tror jeg Hellas og muligens Spania kræsjer. Resten av Europa følger muligens på.
Og i 2013 håper jeg den Rød/Grønne suppa i Norge kræsjer og stemmesystemet gjøres om så vi ikke fortsetter å være like tullete som i Florida så blir det bra. Stem på Pollti! 6,95 km motorvei til alle borgere og en Porsche 911t til alle over 18 år Blir nok flott når jeg blir President og Verdens Hersker ! Det blir ånkli flått skal jeg si deg :knegg

ArcticTiger
Motorsykkelen din: x

Legg inn av ArcticTiger »

Ja jeg har hørt på teve at flåtten er extra giftig i år :thumleft , og når di har sagt det på teve så er det nok sant :[-X

Pollti

Legg inn av Pollti »

ArcticTiger skrev:Ja jeg har hørt på teve at flåtten er extra giftig i år :thumleft , og når di har sagt det på teve så er det nok sant :[-X
Det er det helt sikkert ! Så da er jeg glad for at jeg ikke har teve her.

Brukeravatar
Intruder

Legg inn av Intruder »

Kan kanskje kutte ut revolusjonen her på sia,nå går jeg over til ting som har skapt mange tunge stunder hos meg.....jeg sto en dag ved et pissoar sammen med John Holmes.
Da han ristet dingsen med ræva mot meg så det ut som et røyskatthue stakk fram på hver side... :redface
Herregud tenkte jeg,den er ikke til å lage unger med men tvertimot mest egnet til å slå dem ihjel.. =;
:walk :grt

Nil satis nisi optimum !

Pollti

Legg inn av Pollti »

Jeg har drukket øl sittende ved siden av Madonna i en hotel bar i Køben for mange år siden. Hun er beviset på at at ølbriller ikke gjør alle damer pene...

Låst