Vi skal på tur til Rjukan i dag, men det er ikke vi som kjører foran og dessuten kan det fort bli litt VEL mange kaffegjester, så jeg tror vi må spare oss til en annen flott dag.
Blåser på .... nei, kanskje ikke.... Klem - Bedringsklem!

Fantasi er en fin ting, det krydrer jo de mentale bildene littGlobe skrev:God bedring Dexter![]()
Grei beskrivelse av plagene dine, sånn akkurat passe info, passe diskré og nok til å lage mentale bilder som det tar noe tid å komme over![]()
Du får sitte på pute, med samlede ben og pleie "tannpina" diDet er fortsatt noen dager igjen av sesongen
hele operasjonsteamet består av lettkledde kvinner i fertil alder som ikke bedriver unødvendig fysisk aktivitet
RuneMC skrev:Ansporet av disse uheldige omstendighetene Googlet jeg litt og kom over en morsom konklusjon hva gjelder kirurgiske inngrep. Det viser seg nemlig at hudflak fra personalet kan være en risikofaktor (bakterier på disse). Menn avgir mer hudflak enn kvinner og videre har temperatur på på personen og alder en innvirkning.
Konklusjonen ble dermed at det gunstigste (i forhold til mest mulig hygienisk miljø) er athele operasjonsteamet består av lettkledde kvinner i fertil alder som ikke bedriver unødvendig fysisk aktivitet![]()
God bedring !
Var det så tydelig at det var meg?mekkern skrev:ØYYYY... har du sendt gutta i forsvaret på jakt etter meg så jeg ikke skal få kjørt???
nå sirkler det 3 F-16 over her...og så 3 choppere i stad...
Jeg gir meg ikke..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jepp. Fikk kjørt en tur både på søndag og mandag, men natt til i går var ikke god, så det kan hende jeg var litt for tidlig ute, men jeg kjenner bedringer så det går rette veien. Søndag må jeg til Smia MC og prøve Z1000SXmekkern skrev:njaaaa...frister vel å kunne sitte å kjøre litt snart..?
Sikker på at du ikke har flyttet til Syria..?mekkern skrev:ØYYYY... har du sendt gutta i forsvaret på jakt etter meg så jeg ikke skal få kjørt???
nå sirkler det 3 F-16 over her...og så 3 choppere i stad...
Jeg gir meg ikke..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jøss!Dexter skrev: Det ble en kopp kaffe og en trivelig prat før han måtte videre. Han har en lang tur foran seg. Han hadde kjørt fra Hadeland i morges, og skulle faktisk helt hjem. Bare en liten stopp i Skien, før videre kjøring.
Har sagt det før og sier det igjen: ikke nøl med å stikke innom å få en kopp kaffe!