Har sett mcer falle uten kontra jeg - i gå så jeg en som falt når den stod på støtta - heldigvis stod eieren og redda den - på stille skogsveier skjer ofte det samme du bare legger ned mcen mens du kjører rett frem så svinger du den veien du vil og hvis du ikke har forberedt dette så går du ut. Du må ut og prøve....fs650e skrev:Og hvordan får man sykkelen lagt ned? Jo, man kontrastyrer. Jeg vet ikke om noen annen måte å få sykkelen ned på.Duville skrev:Da legger du bare ned sykkelen og deretter svinger du til den siden du skal - husk å ta en vektforskyvning i det du svinger så går alt så greit.... jeg mener hvis du er ute i skogen så fungerer jo ikke teori. Teori er kun for innendørs bruk.Rottenikken skrev:Liker meg best på svingete veier jeg, kan jo risikere å havne i grøfta om jeg gjør sånne mystiske press her og derfs650e skrev:bare ligg på en helt rett vei, og press litt på høyresiden, og så litt på venstresiden, skal du se at sykkelen svinger fram og tilbake i veien.
Carpa, ikke vri styret, da. Alt annet bare ikke vri. styr sving push, dra alt anna bare ikke vri, det kan du gjøre med klærne når det er blaute....