Kult bilde ja

Hva er det for no?hakhap skrev:
mispelled with autocorrect
Det er en periode når nybakte foreldre synes rumpevask og bleieskift er innmari kjekt og trivelig. Men det går over...Bjerknez skrev:Kjedevask er så absolutt undervurdert. personlig er dette den beste rekreasjonen jeg kan få når det kommer til vedlikehold av sykkelen.
Haha, jeg synes all vedlikehold når det kommer til rengjøring og smøring er rekreasjon jeg da. Vertfall når det gjelder sykkelvask. :-)kjellv skrev:Det er en periode når nybakte foreldre synes rumpevask og bleieskift er innmari kjekt og trivelig. Men det går over...Bjerknez skrev:Kjedevask er så absolutt undervurdert. personlig er dette den beste rekreasjonen jeg kan få når det kommer til vedlikehold av sykkelen.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=iPMjZCvIN3c[/video]poulet_cavalier skrev:Hva er det for no?hakhap skrev:
mispelled with autocorrect
Er faktisk ganske enig :-). Dette med kjede er en av de grunnleggende tingene med MC og som det er 'kos' å vedlikeholde.Bjerknez skrev: Haha, jeg synes all vedlikehold når det kommer til rengjøring og smøring er rekreasjon jeg da. Vertfall når det gjelder sykkelvask. :-)
Jeg gleder meg i alle fall til første sesong med kardangAJ skrev:Er faktisk ganske enig :-). Dette med kjede er en av de grunnleggende tingene med MC og som det er 'kos' å vedlikeholde.Bjerknez skrev: Haha, jeg synes all vedlikehold når det kommer til rengjøring og smøring er rekreasjon jeg da. Vertfall når det gjelder sykkelvask. :-)
Men er samtidig fullt innforstått med at ikke alle mener det.
Du har all grunn til å glede deg uavhengig av kjede, reim og kardang etter å ha misset en sesongkjellv skrev: Jeg gleder meg i alle fall til første sesong med kardang
Ikke jeg hellerBjerknez skrev: Jeg er ikke motstander av reim/kardang, men jeg har heller ikke noen problem med kjede. Er vertfall ikke avgjørende for sykkelvalget for min del