Intruder skrev:I min verden er barn med to foreldre av samme kjønn utenkelig,barn er barn og mobbing på grunn av dette blir nok vanlig...
Er jo et bra levebrød for psykologer og desslike,men særlig medmenneskelig er det ikke...

Denne tok jo kaka.. snakk om holdninger som ikke hører hjemme i 2013.. Vi har jaggu kommet lenger, men du henger igjen ... en eller annen tid langt tilbake.
Du kjenner vel heller ingen som har 2 foreldre av samme kjønn, tatt din alder i betraktning. Eller kanskje du ikke ønsker å menges med "slike" ?
Snakk om å være trangsynt.. det er greit å ha slike neandertal-meninger, men hold dem nå for deg selv. Du står selvfølgelig fritt til å ytre hva enn du vil, men ... Det går faktisk ann å skyte deg selv i beinet, slik du har gjort her.
Om et barn med to foreldre av samme kjønn ville blitt mobbet, så må man jo fjerne eller fikse utfallet, ikke årsaken. Det er mobberen som for å være helt ærlig, fortjener en omgang juling. Man kan da virkelig ikke nekte noen barn fordi barnet KAN bli mobbet. Jeg kan ikke gjøre annet enn å konkludere med at jeg tror at du er mobberen.
Slike holdninger du har er noe av det som fører til utallige selvmord blant unge homofile og lesbiske hvert år. Frykten for ikke bli godtatt, mobbingen på skolen.. (Nei, jeg beskylder deg ikke for å være grunnen til at noen tar sitt eget liv. Jeg ber deg bare se over det du faktisk har skrevet, og forstå at det kan være en liten del av det)
Om du mener to foreldre av samme kjønn ville blitt dårligere foreldre, vis meg dokumentasjon. Finnes vel snarere mer dokumentasjon om det motsatte.
Dust. (Må jo avslutte usaklig, selv om dette ikke er noe å spøke om..)
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2