På gaffelen jeg har nå kan jeg kjapt og greit bytte nederste avsats på gaffelen på den ene siden slik at den får feste for kalipper.
Men... Det er en kostnad.. ca 1.500,- så må jeg jo ha nye kalippere (den på venstre side er orginal Harley og på størrelse med en fotball)... Har lyst på to små kalippere...
Bremsekraften blir bedre selv, med kun EN av disse små kalipperene.. (Harley har jo alltid hatt blokkeringsfrie bremser... Well.. I alle fall helt frem til dem begynte med ABS og bremsene faktisk begynte å låse seg)....

Grunnen til at jeg lufter det her er i grunnen bare litt for å høre hva deres synspunkter er...
Å bytte koster fort ca 5.000,- om jeg velger rimelige kalippere og opp til ca 10.000,- om jeg velger noen som er små og bra.
Er denne fronten jeg kjører med i dag..
http://www.ultimaproducts.com/58mminvblnd.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg hadde egentlig planer om å begynne med holkene på styret og bytte dem ut med noen som er mindre og nettere, men fikk da råd om at jeg kunne rissikere at det ikke ville være nok veske i resorvaret til å opperere orginal HD kalipper.
Så da får jeg vell begynne i den andre enden av bremsene.. hehe...