Elolz skrev:Er ganske skeptisk til 1%'ere, og holder meg gjerne litt unna de. Men om noen skulle ta kontakt ville jeg oppført meg likt som mot alle andre motorsyklister, men jeg ville altså ikke tatt kontakt selv. Men så er vel sjansen minimal for at de skulle tatt kontakt med meg uansett

Jeg begynte egentlig på et langt og generelt innlegg, men trakk det... Her pisser jeg i motvind, og da kan jeg heller holde meg.. hehe..
Men, hadde du vert skeptisk til å møte meg.. Der jeg står på ved siden av en sort Harley, i ført Lindstrands bukser, sort nøytral skinnjakke, og lener meg på sadelen mens jeg spiser noen bensinstasjon-boller og drikker dårlig kaffe.
Jeg er riktignok ikke medlem av noen klubb lengre, men har vert, og tror ikke jeg har endret meg som person så fryktelig mye siden jeg gikk ut av klubben.
Men joda... Jeg har opplevd det at den gennerelle befolkning har en viss frykt for bikere.
En hendelse jeg husker veldig godt var faktisk med bil.
Jeg kjører inn i en rundkjøring og ser at det kommer bil i fra HØYRE som skal inn i rundkjøringen, han holder høy fart, men han har stoppeplikt og jeg gidder ikke å vike for en "idiot" som skal prøve seg. Det resulterer i at begge bilene står på bremsen og det hyler i dekkene, vi smeller nesten, men treffer heldigvis ikke hverandre... Sjåføren av den andre bilen hiver seg ut av bilen, og er tydeligvis på vei henn til meg for å skjelle på meg... Jeg gidder ikke å sitte å bli kjeftet på, så jeg reiser meg ut av bilen (i ført vesten).
Han andre må tydeligvis ha sett ryggmerket i det jeg runder døra mi, for i det jeg har rundet døra, har han løpt tilbake til sin bil, startet og var på vei avgårde igjen...