Tok MC-lappen høsten 2011. Det nærmer seg vår, og etter hvert må jeg vel investere i en sykkel. Jeg liker godt utseende på sykler som Vulcan, Intruder, Dragstar, Sportster og Virago. Noen av dem er utseendemessig finere enn andre. Av disse liker jeg nok vn 900 custom best, men de er nok utenfor budsjett. I tillegg liker jeg utseende på caferacere og lignende sykler med relativt rette saler. Kawa w800 er et godt eksempel.
Budsjett: Mindre enn 50K
Bruksområder: Jobb (oslo - bykjøring), helgtur i ny og ned, muligens ferietur.
Synes Magnaen (vf750c) virker som en finfin sykkel. Hadde jeg hatt penger nå hadde jeg nok gått for den. Disse går vel litt bedre enn de klassiske cruiserne jeg har nevnt tidligere i posten noe jeg sikkert ville satt pris på. Jeg kan ingenting om motorer, vedlikehold e.l., så vil gjerne ha en sykkel der jeg slipper å gjøre så mye med den. Selvfølgelig får jeg lære meg det som trengs, men vil i første omgang kunne kjøre en del og ikke mekke. Kom gjerne med tips til sykler, men jeg kommer ikke til å kjøpe en touringsykkel a la TDM900 kun p.g.a. utseende. Jeg har tross alt et image å ta vare på

(R-sykler er selvfølgelig helt utelukket)