Hyggelig å finne forumet deres! Håper jeg poster dette riktig nå.
Jeg er straks i havn med tung lappen, og har hatt mine kjøretimer på en Honda Hornet. Liker den kjempegodt, og etter specsa skal den vel være 790mm høy på setet.
Den er akkurat, og jeg tror ikke jeg vil føle meg noe komfortabel med noe høyere, eller bredere sal/ramme. Er redd jeg vil føle balansepunktet blir vanskelig, inntil jeg er varmere i trøya :)
Har lest til øye blir utslitt og vått, og fant Yamaha Thundercat som anbefalt mange steder. Men så fant jeg en engelsk test, der jeg så Yamaha Fazer f600 og ble litt småforelska
Er det noen som har erfaring med disse syklene? Tester viser at de skal være ganske like, men Fazer scorer faktisk litt bedre enn hornet og T. (kommer nok an på hvilket magasin kanskje, men de jeg har funnet) HAr funnet en brukt, som jeg syns ser helt kanon ut ! :) Men den står nokså mange mil fra meg, så tenkte å høre om noen hadde noen kommentarer her før jeg tenkte videre.
Er det noen som vet om 2004 f600 kom med ABS (Sorry om det er dødsteit spm, jeg er ny i gamet)

Jeg er en nokså slank (54kg) dame, på 163, så den skal liksom passe meg