Skuffende.
Fra Motorrad, tar med de viktigste hendelsene i dems 50k km rapport:
43152km: Defekt lager ved transmisjonens inngående aksel forårsaket transmisjonsskader, "rasat våxellåda". Hele motorn byttet.
BMW forklarer det med at det var et standardlager som er ment å holde hele motorsykkelens livslengd. Hvorfor akkurat dette kolapset, prøver de å finne ut med laboriatorietester.
Ellers har de hatt endel kluss med bla clutchfunksjonen, dvs antatt luft i hydraulikken og sågar feil på akslingen som overfører trykket.
Nu skal det sies at monteringen av biken på verkstedet ikke var 100%. De hadde gjort en feil med koblingens trykkplate. (Jeg trodde dette kom montert fra fabrikk).
Og tro det eller ei, FORTSATT problemer med blinklysbryter!!!
Det er jo noe som har gått igjen siden 2009!!!
Jeg pleier å stort sett være "heldig", så jeg regner med at mine brytere holder på min K1300S -13 :)
R1200GS-W 50k km rapport
- poulet_cavalier
- Innlegg: 1272
- Registrert: 25 feb 2012, 21:55
- Motorsykkelen din: R1200GS
- Bosted: Asker
Re: R1200GS-W 50k km rapport
Nokia som lager dem.ZZR-Erling skrev:Skuffende.
<snip>
Og tro det eller ei, FORTSATT problemer med blinklysbryter!!!
Det er jo noe som har gått igjen siden 2009!!!
Jeg pleier å stort sett være "heldig", så jeg regner med at mine brytere holder på min K1300S -13 :)
FLICKR: https://www.flickr.com/photos/132823894@N04/
Be silent, or say something better than silence
-Pythagoras
Be silent, or say something better than silence
-Pythagoras
Re: R1200GS-W 50k km rapport
Til BMW: slutt å kjøpe fra dem!poulet_cavalier skrev:Nokia som lager dem.ZZR-Erling skrev:Skuffende.
<snip>
Og tro det eller ei, FORTSATT problemer med blinklysbryter!!!
Det er jo noe som har gått igjen siden 2009!!!
Jeg pleier å stort sett være "heldig", så jeg regner med at mine brytere holder på min K1300S -13 :)