Finnes det fornuft ved MC?phantom skrev:velkommen til en fornuftig måte å kjøre mc på

Finnes det fornuft ved MC?phantom skrev:velkommen til en fornuftig måte å kjøre mc på
Gratulerer Grohl og ha en finfin sesong. Du får slå deg med på noen av tura i sommer.Grohl skrev:Da er sykkel innkjøpt. Ble en Honda VF 750 C. Fikk den med hjem i går.
Bilde:
[img]http://bildr.no/thumb/1134511.jpeg[/img]
Bruker faktisk sykker'n i jobbsammenheng hele sommerhavlåret, jeg. Så sånn sett er det muligens litt fornuft inn i bildet...Northman skrev:Grattis med sykkel :)
Njaaaa.....phantom skrev:mente egentlig at det var en fornuftig måte å starte ett forhåpentligvis laaangt mc liv på, å ikke starte med en stor R sykkel. Har selv en sønn som prøvde den vegen, det gikk dårlig, men heldigvis bra tilslutt. kansje jeg lager meg en logg og skriver litt der, kjør vakkert!!
Hei på deg.Grohl skrev:Fikk testet sykkelen i går. Var innom Tyrigrava og en tur til Son. Moro :-) Har skjønt at det er lurt å bytte olje og filter? Gjør jeg detet selv eller får jeg andre til å gjøre det? Hva ellers trengs av vedlikehold? Har en selvsmørende kjedesak jeg ikke vet hvordan jeg fyller. Husker ikke hva den heter nå, men det kan jeg finne ut av.
Takk for gratulasjoner!