Godtvoksen skrev:MrPitlane skrev:Godtvoksen skrev:Voksen skrev:
Hvis du ikke ser forskjellen så synes jeg synd på deg i din ditt daglige virke.
I mitt daglige virke hvor vi jobber skift, så varsler vi neste skift som er ferdig for dagen dersom det er fartskontroll på vei hjem fra jobb. Det er godt å ha gode kolleger..

Får sms fra kona når hun oppdager kontroller i nabolaget. Roser henne for det og forteller henne at det er bra hun tar ansvar

Jeg har fått SMS fra sjefen dersom det er kontroll på vei til jobb. Så
Voksen, det må være den fine vårsola som har gitt deg et lite solstikk i denne saken. :-)
Skulle så gjerne ha støttet opp om deg i debatten siden vi er fra samme bygd, men jeg tror nok ikke du har tålt så tidlig sommer..

Som jeg skrev så har nok jeg også varslet kontroller og gjør det kanskje også.
Om det er å ta ansvar å varsle om kontroller i nabolaget kan det jo også være delte meninger om. Småbarnsforeldre mener kanskje noe annet.
Om det er sjefer eller uteliggere som varsler om kontroller er forsåvidt revnende likegyldig.
Selv har jeg vært i for mange begravelser som skyldes fart, også på motorsykkel. Derfor synes jeg det er feil av oss å hjelpe hverandre til å øke faren for å bli drept eller skadd. Jo høyere farten er jo større er faren.
Ellers plager det meg ingenting at du ikke støtter meg, men jeg håper at ikke deg ,meg eller noen andre her i forumet ender sine dager som følge av en ulykke på veien. Det positive er vel at det foreløpig ikke har skjedd noen dødsulykke på motorsykkel til nå i år. Har selv ikke registrert noen.
Apropo tidlig sol så irriterer det meg at jeg blir påvirket til å sitte å bruke så mye tid på dette her og sier "takk for seg".

Ellers så ser jeg at jeg skaper ikke så mye positivt når jeg er med og "fyrer" så mye her. Beklager MrPitlane!

Hvis ikke jeg klarer å slette profilen gjør du det AJ?
God sommer alle sammen enten synes vi har rett til å bryte fartsgrensen eller ei! Jeg bryter den selv også selv om jeg synes det er feil av meg.
Ellers vil jeg anbefale dere å henge dere med på turen 1-3 juni som GodtVoksen er med og arrangerer.
Nå vet du jo hvem jeg er GodtVoksen så det er bare å ringe hvis du trenger noe hjelp med oljeskift etc. Pleier ikke å være så vanskelig som det kanskje kan virke som etter å ha lest innleggene mine. Er vel ikke umulig vi havner på samme tur?
God sommer og nå skal jeg ut og nyte den!!!!