MC-ulykker
- omaas
- Innlegg: 551
- Registrert: 17 mar 2012, 12:20
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi Stelvio 1200 8V 2011
- Bosted: Melhus
Re: MC-ulykker
Ulykke med mc og bil, bilen stikker av.
http://www.adressa.no/nyheter/trondheim ... 826394.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
-OMAAS
http://www.adressa.no/nyheter/trondheim ... 826394.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
-OMAAS
Moto Guzzi Stelvio 8V 2011
Honda NTV 650 Revere 1991
Honda NTV 650 Revere 1991
Re: MC-ulykker
Det har du jammen rett i gitt, beklager det, å pålegge andre meninger er en uting.Duville skrev:-- Nicknei - hvis du skal referere hva andre sier så gjør det riktig! Ansvaret i en ulykke er det etter min menig forbeholdt retten å bestemme, ikke vi. Meninger kan vi ha men fasiten blir det opp til retten å gi. Hvis dette er bilisten sin skyld så blir han dømt og får sin straff.
Jeg har derfor ikke lagt skylda på noen som helst, ikke bilist og ikke mcsjåfør. Jeg skrev:
---- men kanskje, med litt erfaring så hadde ikke mcsjåføren låst hjulet, beholdt kontrollen og svingt unna en ulykke som desverre kun gikk ut over MCsjåføren....
- jeg skriver kanskje og mener kanskje fordi jeg ønsker ikke å legge skyld på noen av partene, hverken bilist eller mcsjåfør. Hvis vi kan påminnes litt om hva vi selv kan gjøre i slike tilfeller så kan vi kanskje spare en eller to mcsjåfører og da er noe oppnådd på tross av den fatale utgangen av denne ulykken.
Hvis du mener du er fullbefaren så er jo ikke du målgruppen for kommentaren. Du mener jo at mcsjåfør ikke kunne gjort noe i dette tilfellet. Dette kan stemme men ikke nødvendigvis. Spesielt "verdensvante" 18 åringer trenger kanskje å bli minnet om dette og se at eget reaksjonsmønster kan være avgjørende i en ulykke.
Ingen blir fullbefaren, og jeg mener at det ikke har noe med saken og skyldspørmålet å gjøre om mc-fører kunne gjøre noe annerledes, så her er det nok du som skal være forsiktig med å pålegge meg meninger.
Du ønsker ikke å legge skyld på noen parter, ja, men realiteten er at skylden ligger på en part her.
Jeg tar det for gitt at fører her har gjennomgått kjøreopplæring og har lappen, da fikk han med seg det du sier, og har trent på unnamanøver, bremseteknikk etc.. men hadde så klart masse igjen å lære.
Forøvrig tror jeg vi er forholdsvis enig.
- ejs
- Innlegg: 1635
- Registrert: 25 jun 2004, 23:52
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi California EV 1999 modell
- Bosted: 4645 Nodeland
Re: MC-ulykker

Har alltid trodd at det er den som bryter loven som er den skyldige ??
((dersom jeg skyter noen,så kan vel ikke offeret bli skyldig ?? selv om han burde prøvd å løpe unna (paintball))

If it ain't broke, I'll break it.
Re: MC-ulykker
En 43 år gammel mann fra Verdal fikk alvorlige ansiktsskader etter å ha kjørt ut med en Harley Davidson i Gudbrandsdalslågen:
http://www.adressa.no/nyheter/nordtrond ... 827709.ece
Kan man trekke konklusjonen at helhjelm har noe for seg?
http://www.adressa.no/nyheter/nordtrond ... 827709.ece
Kan man trekke konklusjonen at helhjelm har noe for seg?
Re: MC-ulykker
Helhjelm har helt klart noe for seg. Men man tenker vel ikke å pakke seg inn i en heldekkende kevlar-rustning hver gang man hører om folk som har tryna og brukket ribbein eller arm. Faren for at ansikstsskader er permanente og ikke minst adskillig mer synlige er dog større. Det er en vurdering hver av oss gjør, tror jeg... Jeg kjører med halvhjelm med visir pga. god sidesyn og den berømte "frihetsfølelsen" (ikke nødvendigvis i den rekkefølgen :-) ), men vurderer innkjøp av ny hjelm. Det er jaggu ikke lett å velge...TBI81 skrev:En 43 år gammel mann fra Verdal fikk alvorlige ansiktsskader etter å ha kjørt ut med en Harley Davidson i Gudbrandsdalslågen:
http://www.adressa.no/nyheter/nordtrond ... 827709.ece
Kan man trekke konklusjonen at helhjelm har noe for seg?

Janusz
Edit: Nå ser jeg jo at det er en tråd dedikert til "helhjelm mot halvhjelm"-diskusjonen. Tror jeg skal lese den nøye

Sist redigert av jolan den 24 mai 2012, 12:03, redigert 1 gang totalt.
Re: MC-ulykker
Kjører med åpenhjelm fra tid til annen jeg også, type ikke-godkjent tysker-plastbøtte fra ebay. Beskytter overhode (eller var det under?) ikke, men er særdeles behagelig til finkjøring på en sommerdag. Ulykker som den ovenfor får meg dog til å fundere på at jeg bør like suppe om jeg (bokstavlig talt) tryner når jeg er ute å kjører (for plutselig er man nettopp det) ..jolan skrev:Helhjelm har helt klart noe for seg. Men man tenker vel ikke å pakke seg inn i en heldekkende kevlar-rustning hver gang man hører om folk som har tryna og brukket ribbein eller arm. Faren for at ansikstsskader er permanente og ikke minst adskillig mer synlige er dog større. Det er en vurdering hver av oss gjør, tror jeg... Jeg kjører med halvhjelm med visir pga. god sidesyn og den berømte "frihetsfølelsen" (ikke nødvendigvis i den rekkefølgen :-) ), men vurderer innkjøp av ny hjelm. Det er jaggu ikke lett å velge...TBI81 skrev:En 43 år gammel mann fra Verdal fikk alvorlige ansiktsskader etter å ha kjørt ut med en Harley Davidson i Gudbrandsdalslågen:
http://www.adressa.no/nyheter/nordtrond ... 827709.ece
Kan man trekke konklusjonen at helhjelm har noe for seg?![]()
Janusz
- jhn
- Innlegg: 3791
- Registrert: 11 mai 2009, 03:53
- Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
- Bosted: Nordkapp
Re: MC-ulykker
Æ kjørte alltid med halvhjelm før i tiden, men en dag tok æ helhjelmen pga lave temperaturer og litt regn i lufta. Det var første gang på flere år æ brukte helhjelm. På den turen havna æ i grøfta og skada mæ ganske stygt, hjelmen hadde fått mye juling på hakepartiet og visiret. Hodet og ansiktet var vel det eneste æ ikke skada
Man kan jo spekulere på om det kanskje e farlig å kjøre med helhjelm, æ har jo aldri skada mæ med halvhjelm på.
Men æ har siden den gang aldri vurdert halvhjelm.

Men æ har siden den gang aldri vurdert halvhjelm.
- Intruder
- Innlegg: 8271
- Registrert: 08 des 2008, 10:44
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
- Bosted: Brumunddal
Re: MC-ulykker


Ei dame kjørte i grøfta på høyre side av veien på Duengerhøgdavegen ved Tingnes forleden,hun pådro seg heldigvis små skader.

Ikke lenge en skal være uoppmerksom..

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Innlegg: 845
- Registrert: 06 des 2009, 14:00
- Motorsykkelen din: yamaha tdm 900 04, Honda cb 750 f 83
- Bosted: Tysnes
Re: MC-ulykker
http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Motorsy ... 11076.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Såg ikkje bra ut. Kjørte forbi når ambulansen var der. 5 min fra der eg bor.
Håper det går bra.
Såg ikkje bra ut. Kjørte forbi når ambulansen var der. 5 min fra der eg bor.
Håper det går bra.
Re: MC-ulykker
Vet ikke om det er varmen og den ekstra køen, men idag var det først en i Avensis på morgenkvisten som ikke visste forskjell på vikeplikt og flettefelt ved Høvik. Ikke at jeg er uvillig til å slippe noen inn, men når bilisten uten hensyn legger seg brått over så man må bråbremse blir jeg ikke akkurat i godlune... tok nummeret hans, men det tilhører et leasingselskap... er i tenkeboksen om jeg skal be leasingselskapet videreformidle reglene rundt vikeplikt til leaseren... har sannsynligvis lite for seg... jeg tutet på ham og han tutet på meg...
På vei hjemover var det en svart BMW som la seg ut i avkjøringsfeltet ved Bygdøy helt brått og uten å se seg for... bråere brems da enn på morgenen og ga en god bært... flat hånd opp igjennom takluke, så valgte å tolke det som at han forstod at han hadde gjort feil... Apropos gul vest - hadde ikke gjort døyten forskjell siden de farligste sjåførene hverken bruker speil eller vrir på hodet...
På vei hjemover var det en svart BMW som la seg ut i avkjøringsfeltet ved Bygdøy helt brått og uten å se seg for... bråere brems da enn på morgenen og ga en god bært... flat hånd opp igjennom takluke, så valgte å tolke det som at han forstod at han hadde gjort feil... Apropos gul vest - hadde ikke gjort døyten forskjell siden de farligste sjåførene hverken bruker speil eller vrir på hodet...
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
Re: MC-ulykker
Det gjør det! Har det ganske vondt men er hjemme fra sykehuset uten skader.Tysnes skrev:http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Motorsy ... 11076.html
Såg ikkje bra ut. Kjørte forbi når ambulansen var der. 5 min fra der eg bor.
Håper det går bra.
Det som skjedde var at jeg innhentet en bil som skulle svinge av veien. Jeg er ikke kjent i området og visste ikke at eneste avkjøring var til høyre. Så ingen blinklys og bilen svingte til venstre over i motsatt felt. Tolket dette som at bilen skulle svinge av til venstre. Idet jeg oppfatter at bilen så svinger til høyre og krysser mitt felt, er jeg så nærmt at jeg bare innstinktivt får bremset. Klarer å unngå låsing av hjul og treffer bilen ca i bakdøren.
Heldigvis kjørte jeg ikke fort. Farten var sannsynligvis et sted mellom 60 og 70 i det jeg bremser, og fikk den sannsynligvis ned til under 30. Dette er vanskelig å estimere, men hverken gaffel eller hjul hadde synlige skader i følge politiet. Sammenstøtet var allikevel hardt nok. Kjente fort at både armer og ben ikke var brukket. Men store smerter i nedre mage og buk gjorde meg urolig. Heldivis hadde jeg ingen indre skader.
Stor takk til alle som hjalp til på skadestedet, ambulansepersonell og traumeteamet på haukeland!
Mange tanker svirrer selvfølgelig i hodet etter en slik episode. Jeg har kjørt mc i 20 år og aldri vært involvert i en alvorlig ulykke. Har kjørt mye på bane og anser meg som erfaren og kompetent. Kuneulykken vært unngått? Helt klart! Det kunne også gått mye verre hadde jeg bare hatt litt høyere hastighet. Jeg får bare ta til meg erfaringen og skal gjøre alt jeg kan for å unngå lignende situasjoner i fremtiden.
- Snikkeren
- Innlegg: 4964
- Registrert: 02 jul 2010, 14:03
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
- Bosted: Ørsta
Re: MC-ulykker
Godt å høre at det gikk bra med deg.
Så håper jeg du kommer deg raskt tilbake i sadelen igjen.

Så håper jeg du kommer deg raskt tilbake i sadelen igjen.
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
Re: MC-ulykker
MC-fører krasjet med rein
En tysk turist fikk et ublidt møte med en rein utenfor Kistrand. Reinen ble nesten delt i to i kollisjonen
http://www.nordlys.no/nyheter/article6079190.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
En tysk turist fikk et ublidt møte med en rein utenfor Kistrand. Reinen ble nesten delt i to i kollisjonen
http://www.nordlys.no/nyheter/article6079190.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
- Persoyvind
- Innlegg: 40
- Registrert: 04 mai 2010, 13:59
- Motorsykkelen din: Honda XL600
- Bosted: Hamar
Re: MC-ulykker
Det blir en oppvekker for en hver når du forteller om hendelsen selv, RoteEddie. Også blir det på en måte mye nærmere når en på forumet er innblandet.
Godt det gik bra! (I forhold til forholdene, vel å merke.
)
Til hele "gjengen" her; kjør pent, hold deg synlig og "vær 5 sekunder før deg selv"! (Men lev i nuet : )
Godt det gik bra! (I forhold til forholdene, vel å merke.

Til hele "gjengen" her; kjør pent, hold deg synlig og "vær 5 sekunder før deg selv"! (Men lev i nuet : )
Honda XL600L
Benelli Adiva
(Audi A3)
Suzuki TS X (*93/97)
*Yamaha Slider (01)
Benelli Adiva
(Audi A3)
Suzuki TS X (*93/97)
*Yamaha Slider (01)
- jhn
- Innlegg: 3791
- Registrert: 11 mai 2009, 03:53
- Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
- Bosted: Nordkapp
Re: MC-ulykker
Rein e et stort problem, spesielt på godværsdager. Da har reinen en tendens til å samle seg langs veiene, hva det kommer av vet æ ikke. Enkelte dager kan man se hundrevis av rein i løpet av en times tid, men de man ser e jo ikke det største problemet. De e rimelig godt kamuflert der de står langs veikanten, og finner gjerne ut at det e smart å krysse veien like før et kjøretøy skal passere.Godtvoksen skrev:MC-fører krasjet med rein
En tysk turist fikk et ublidt møte med en rein utenfor Kistrand. Reinen ble nesten delt i to i kollisjonen
http://www.nordlys.no/nyheter/article6079190.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
De er fullstendig uforutsigbare, og foretar de mest utrolige manøvre i trafikken.
Det sies at sauer e dumme og et problem i trafikken, men de som sier det har mest sannsynlig aldri sett en rein forsøke å ta seg fram i trafikken.
Så til de som skal kjøre mc i Finnmark i sommer, tildels i Troms også, vær på utkikk etter rein.
Hele tiden.
Det gjelder også i nord-Finnland og Sverige.
Re: MC-ulykker
Kjørte forbi ei ulykke ved Hoston i sørtrøndelag på lørdagsformiddagen. Så ut som en Sportster i ei kortese som hadde sklidd ut i en sving. Sannsyneligvis glidd under autoværnet og ramlet ned på åkeren under (flere pinner var knekt på autoværnet). Så ikke helt bra ut og jeg møtte både ambulansehelikopter og ambulanse rett før .. Fant denne i media http://www.avisa-st.no/nyheter/article3121572.ece men ikke sikker på om dette er samme. Håper uansett det går bra! Takk til mc'en som vinket 'slakk ned' til meg rett før ulykkesstedet.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Re: MC-ulykker
I helga kjørte jeg E6 mellom Halden og Moss, med ca 100km/h. Så går jeg tom for bensin (tenkte jeg skulle fylle i Halden, men jeg droppet det av en eller annen grunn...), så jeg prøver å sette krana på reserve. På ACE-en min er den plassert noe vanskelig tilgjengelig under låret. Det sitter jeg og fikler, mens jeg glir bortover i 100, finner ikke krana. Farten dropper litt, jeg setter på blinklyset og kjører litt mot veiskulderen for å signalisere trøbbel, men fikler fortsatt i håp om å finne krana og sette i gang uten videre. Finner den fortsatt ikke, bøyer meg litt ned for å se etter, men så bestemmer jeg meg for å stoppe og ordne det på veiskulderen. Løfter hodet, svinger lett over på veiskulderen og tar så vidt i bremsen.Intruder skrev:Ikke lenge en skal være uoppmerksom..
Neste ting jeg husker er at jeg tenkte "Autovernet er litt vel nærme nå". Da var jeg allerede på vei ned. Så hørte jeg lyd av knust glass og tenkte "Å nei, håper ikke det er lykta!". Merkelig hva man tenker på i sånn situasjon. Gled bortover på veiskulderen i flere meter, men en svær støvsky bak meg. Det viste seg at akkurat der jeg bestemte meg for å kjøre av og bremse var veiskulderen dekket av finfint jordstøv og grus, sannsynligvis fra et jorde ved siden av... Opptatt med krana registrerte jeg ikke dette og gikk hue og r*va før jeg visste ordet av det. Det var de 2 sekundene av uoppmerksomhet, mens jeg bøyde hodet for å se etter krana, som var kritiske...
Heldigvis, og ganske så utrolig, ingen skader på meg, bortsett fra ett lite skrubbsår på albuen (eller mer 'carpet burn' fra innsiden av jakka, viktig med ordentlige kjøreklær!) og såret stolthet. Sykkelen mistet en fotpinne, et speil og fikk en liten bulk i tanken og skrubbet litt lakk på forskjermen. Motorbøyle må byttes, det samme må vindskjermen. Må også kjøpe en ny jakke, skinnet på albuen ble slitt helt i stykker, men linninga holdt! Så egentlig ikke så veldig mye skade heller... Men f**n så ergerlig! Og så idiotisk måte å tryne på!
Så satte jeg bensinkrana på reserve, kjørte til nærmeste bensinstasjon og videre til Oslo. Uten høyre fotpinne og venstre speil. Eh, en j*vla bensinkran og 2 sekunders uoppmerksomhet, folkens...
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39829
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: MC-ulykker
Uffda!
Husker jeg leste om Onsløv for vel tre år siden - muligens er det gått enda lenger tid siden det skjedde?
Uansett. Husker jeg leste om at han kjørte av veien, fikk heist opp sykker'n igjen, rettet på det som kunne rettes på og satte seg i salen og kjørte videre og kom seg trygt hjem - tross alt.
Er nok det lureste man gjør etter slike uhell; hive seg på 'hesten' igjen og komme seg videre. Og for noen er dette også nødvendig for å bekjempe snikende frykt for fortsatt kjøring.
Den følelsen må ikke få ta tak og feste seg!
Godt å høre at det gikk såpass bra som det gjorde, jolan. Kunne i verste fall fort endt verre enn det faktisk gjorde. :-)å

Husker jeg leste om Onsløv for vel tre år siden - muligens er det gått enda lenger tid siden det skjedde?

Uansett. Husker jeg leste om at han kjørte av veien, fikk heist opp sykker'n igjen, rettet på det som kunne rettes på og satte seg i salen og kjørte videre og kom seg trygt hjem - tross alt.
Er nok det lureste man gjør etter slike uhell; hive seg på 'hesten' igjen og komme seg videre. Og for noen er dette også nødvendig for å bekjempe snikende frykt for fortsatt kjøring.
Den følelsen må ikke få ta tak og feste seg!
Godt å høre at det gikk såpass bra som det gjorde, jolan. Kunne i verste fall fort endt verre enn det faktisk gjorde. :-)å
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Tommern
- Innlegg: 95
- Registrert: 04 okt 2011, 23:51
- Motorsykkelen din: Triumph Street Triple R 675cc 2011mod
- Bosted: Oslo
Re: MC-ulykker
Når jeg leser dette,er jeg glad det gikk bra i går! Var på en flott tur med en passasjer bakpå. Senere glemte jeg å vippe opp fothvilerne til passasjerplassen bak. Gjorde da dette i ettertid i fart. Forresten godt å høre at det gikk såppass bra med deg!
Hvis du ikke bestemmer deg for neste skritt, blir du stående hele livet på et ben!
Re: MC-ulykker
Takk for det :)
Jeg vet ikke hvem jeg skal takke for at det gikk så bra som det gikk... Vanligvis er det jo han deroppe som står for slikt, men jeg føler at jeg har tettere kontakt med ham i kjelleren... Å tryne på motorveien i over-80km/h-hastighet kunne ha endt mye verre enn dette.
Uansett viser det bare at så usannsynlig sammentreff av små detaljer kan gi stort utslag. Jeg kunne ha fylt bensin i Halden, hadde sluppet fikling med krana. Kunne ha kjørt på veiskulderen og stoppet med en gang, 300m fra den støvbelagte strekningen (som sikkert ikke var lengre enn 15-20m). Kunne jo fulgt med på veien istedenfor andre steder, og da bare trillet over støvet og stoppet rett etter.
Nå ha jeg lært: planlegge turen slik at det blir minst mulig forstyrrelser underveis. Nå skal jeg ikke engang vurdere å dra opp glidelåsen på jakka underveis, skal nok gjøre det _før_ take off.
Jeg vet ikke hvem jeg skal takke for at det gikk så bra som det gikk... Vanligvis er det jo han deroppe som står for slikt, men jeg føler at jeg har tettere kontakt med ham i kjelleren... Å tryne på motorveien i over-80km/h-hastighet kunne ha endt mye verre enn dette.
Uansett viser det bare at så usannsynlig sammentreff av små detaljer kan gi stort utslag. Jeg kunne ha fylt bensin i Halden, hadde sluppet fikling med krana. Kunne ha kjørt på veiskulderen og stoppet med en gang, 300m fra den støvbelagte strekningen (som sikkert ikke var lengre enn 15-20m). Kunne jo fulgt med på veien istedenfor andre steder, og da bare trillet over støvet og stoppet rett etter.
Nå ha jeg lært: planlegge turen slik at det blir minst mulig forstyrrelser underveis. Nå skal jeg ikke engang vurdere å dra opp glidelåsen på jakka underveis, skal nok gjøre det _før_ take off.
Re: MC-ulykker
En som har sklidd på grus i Bærum...
http://www.budstikka.no/nyheter/mc-ulyk ... -1.7373633
http://www.budstikka.no/nyheter/mc-ulyk ... -1.7373633
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
- Intruder
- Innlegg: 8271
- Registrert: 08 des 2008, 10:44
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
- Bosted: Brumunddal
Re: MC-ulykker
Grus og oljesøl fra anleggsmaskiner / traktorer er min store skrekk.Dette jævelskapet gjør at
jeg kjører forsiktig,men heller komme fram noen minutter senere enn mange år for tidlig !!

jeg kjører forsiktig,men heller komme fram noen minutter senere enn mange år for tidlig !!



Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39829
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: MC-ulykker
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Svolp
- Innlegg: 1703
- Registrert: 30 okt 2009, 16:53
- Motorsykkelen din: kawasaki Versys 650 2008 modell
- Bosted: Stavanger
Re: MC-ulykker
I know... Trist, synd han ikke kunne reddes!

NÅ: Suzuki mauruder VZ 800 1998 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell