:[-o<Baron von Waffel skrev:You are the most likely among the personality types to own a garage full of esoteric old bikes awaiting restoration.
Hvilken sykkel passer deg?
- Baron von Waffel
- Innlegg: 1883
- Registrert: 05 nov 2008, 11:11
- Motorsykkelen din: §usuki DL1000 Vstrom, Honda Varadero 125
- Bosted: Oslo, Dal/Brenna
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39726
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Samma det. Morsomt er'e, lell... og åkkesomBaron von Waffel skrev:Det skulle vel vise at denne testen bommer litt.

_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Baron von Waffel
- Innlegg: 1883
- Registrert: 05 nov 2008, 11:11
- Motorsykkelen din: §usuki DL1000 Vstrom, Honda Varadero 125
- Bosted: Oslo, Dal/Brenna
Helt enig i at den var morsom. Men jeg blir alltid nysgjerig på sånne tester, hva er variablene og hvordan leder de frem til resultatet. Kunne jeg endt på den sykkelen jeg har? Hvordan skulle jeg svart for å være riktig fører av den sykkelen?
Min Stolte Gnager - §uzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren -Honda Varadero 125
Smågnageren -Honda Varadero 125
- Baron von Waffel
- Innlegg: 1883
- Registrert: 05 nov 2008, 11:11
- Motorsykkelen din: §usuki DL1000 Vstrom, Honda Varadero 125
- Bosted: Oslo, Dal/Brenna
- tagesk
- Innlegg: 2274
- Registrert: 05 nov 2008, 12:08
- Motorsykkelen din: 2011 BMW R1200GS-A
- Bosted: Toscana, Italia
- Kontakt:
Velg to. Eller riktigere: Prøv en 12GS, så også du kan lure på hvorfor du ikke tidligere gikk den veien.Baron von Waffel skrev:Tror nok ikke jeg gidder. Jeg har bestemt meg for hva som er riktig sykkel for meg for tiden. Så får vi se hvor lang tid det tar før jeg går over til boksermotor. Og om jeg går for to eller seks sylindre.
[TaSK]
Oslo øst
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)
- Baron von Waffel
- Innlegg: 1883
- Registrert: 05 nov 2008, 11:11
- Motorsykkelen din: §usuki DL1000 Vstrom, Honda Varadero 125
- Bosted: Oslo, Dal/Brenna
Vel, Jeg har prøvd 1150 GS. Og i følge BMW-mekanikerne i Sør-afrika er det den teknisk beste GSen. Så mange GSer som de hadde på verkstedet hadde de godt grunnlag å uttale seg på. For min egen del har jeg bare eid boksere fra VW. Og det var jo noe annet. Vi snakker gammel boble og gammel transporter. Been there, done that.tagesk skrev:Velg to. Eller riktigere: Prøv en 12GS, så også du kan lure på hvorfor du ikke tidligere gikk den veien.Baron von Waffel skrev:Tror nok ikke jeg gidder. Jeg har bestemt meg for hva som er riktig sykkel for meg for tiden. Så får vi se hvor lang tid det tar før jeg går over til boksermotor. Og om jeg går for to eller seks sylindre.
[TaSK]
Min Stolte Gnager - §uzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren -Honda Varadero 125
Smågnageren -Honda Varadero 125