Hvilken sykkel passer deg?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Baron von Waffel skrev:You are the most likely among the personality types to own a garage full of esoteric old bikes awaiting restoration.
:[-o<

Brukeravatar
Baron von Waffel
Motorsykkelen din: §usuki DL1000 Vstrom, Honda Varadero 125

Legg inn av Baron von Waffel »

Det skulle vel vise at denne testen bommer litt.
Min Stolte Gnager - §uzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren -Honda Varadero 125

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Baron von Waffel skrev:Det skulle vel vise at denne testen bommer litt.
Samma det. Morsomt er'e, lell... og åkkesom :knegg

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Oh shit, jeg som trodde den var seriøs :redface

Brukeravatar
Baron von Waffel

Helt enig i at den var morsom. Men jeg blir alltid nysgjerig på sånne tester, hva er variablene og hvordan leder de frem til resultatet. Kunne jeg endt på den sykkelen jeg har? Hvordan skulle jeg svart for å være riktig fører av den sykkelen?

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Tja, hvis du gidder kan du jo teste med forskjellige svar, og se hva som forandrer resultatet

Brukeravatar
Baron von Waffel

Tror nok ikke jeg gidder. Jeg har bestemt meg for hva som er riktig sykkel for meg for tiden. Så får vi se hvor lang tid det tar før jeg går over til boksermotor. Og om jeg går for to eller seks sylindre.

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Sekssylindra bokser :scratch
Tja, nei hvorfor ikke :)

Brukeravatar
tagesk
Motorsykkelen din: 2011 BMW R1200GS-A
Kontakt:

Legg inn av tagesk »

Baron von Waffel skrev:Tror nok ikke jeg gidder. Jeg har bestemt meg for hva som er riktig sykkel for meg for tiden. Så får vi se hvor lang tid det tar før jeg går over til boksermotor. Og om jeg går for to eller seks sylindre.
Velg to. Eller riktigere: Prøv en 12GS, så også du kan lure på hvorfor du ikke tidligere gikk den veien.

[TaSK]
Oslo øst
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Tage
Vi må nok bare innse at uforstanden enda råder hos mange og at det lyset og den veien vi har sett fremdeles ikke har opplyst deres sinn 8)

Pollti

Legg inn av Pollti »

Ja. Det er fælt få som ser gleden i 2T. Uvitende overmotoriserte bøller er dere ! Ikke noe noe er som en italiensk skjønnhet med 2T motor. :knegg

Brukeravatar
Baron von Waffel

tagesk skrev:
Baron von Waffel skrev:Tror nok ikke jeg gidder. Jeg har bestemt meg for hva som er riktig sykkel for meg for tiden. Så får vi se hvor lang tid det tar før jeg går over til boksermotor. Og om jeg går for to eller seks sylindre.
Velg to. Eller riktigere: Prøv en 12GS, så også du kan lure på hvorfor du ikke tidligere gikk den veien.

[TaSK]
Vel, Jeg har prøvd 1150 GS. Og i følge BMW-mekanikerne i Sør-afrika er det den teknisk beste GSen. Så mange GSer som de hadde på verkstedet hadde de godt grunnlag å uttale seg på. For min egen del har jeg bare eid boksere fra VW. Og det var jo noe annet. Vi snakker gammel boble og gammel transporter. Been there, done that.

Svar