Salg av dekk til MC

Gratis annonsering (kun for private, ikke bedrifter):
Til MC, bil og ting & tang til motorsykkelturene osv., osv. ...
ArcticTiger
Motorsykkelen din: x

Re: Salg av dekk til MC

Legg inn av ArcticTiger »

Kawasaki skrev:Stakkars jævel som prøver å selge et dekk her,skal ikke være lett.

Han sier jo bare hvor mye han selv har betalt,og at alle bud vurderes. Hvorfor skal han få så mye pisspreik i retur? :[-(
:thumleft Han får nå bømpa tråden sin iaffal, så den holder seg øverst, akktuell og synlig :D

Brukeravatar
ZZR-Tom
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Legg inn av ZZR-Tom »

Kawasaki skrev:Stakkars jævel som prøver å selge et dekk her,skal ikke være lett.

Han sier jo bare hvor mye han selv har betalt,og at alle bud vurderes. Hvorfor skal han få så mye pisspreik i retur? :[-(
Har sikkert vore litt kjapp i avtrekkeren eller så har han redigert posten. Var no heller ikkje meint som å slenge piss, men ser at det kan lett tolkast slik på et forum.
fikse skrev:
ZZR-Tom skrev:Synest det var en stiv pris for et framdekk. Får jo like dimensjoner på motorsykkeldekk.no for mellom 800-1300kr som ikkje har gått 400km
Framdekk? Kan vel like greit være bakdekk? Så lenge selger ikke har nevnt modell så er du litt vel kjapp med å si at dekket er så voldsomt dyrt. F.eks et MT66 koster over tusingen på motorsykkeldekk.com (ikke .no), og da har du null garanti på hvordan dekket har vært oppbevart, hvor gammelt det er, og ikke minst så må det monteres/avbalanseres.
Siden han eiger en VF1000 og dimensjonen var 120/90-18 så rekner eg med at det er et framdekk.
Og en slipper vel ikkje å montere/avbalansere dekket hans eller?

Brukeravatar
fikse
Motorsykkelen din: ´93Honda NX250, ´86 FZX700, ´87 Honda PX

Legg inn av fikse »

ZZR-Tom skrev:
fikse skrev:
ZZR-Tom skrev:Synest det var en stiv pris for et framdekk. Får jo like dimensjoner på motorsykkeldekk.no for mellom 800-1300kr som ikkje har gått 400km
Framdekk? Kan vel like greit være bakdekk? Så lenge selger ikke har nevnt modell så er du litt vel kjapp med å si at dekket er så voldsomt dyrt. F.eks et MT66 koster over tusingen på motorsykkeldekk.com (ikke .no), og da har du null garanti på hvordan dekket har vært oppbevart, hvor gammelt det er, og ikke minst så må det monteres/avbalanseres.
Siden han eiger en VF1000 og dimensjonen var 120/90-18 så rekner eg med at det er et framdekk.
Og en slipper vel ikkje å montere/avbalansere dekket hans eller?
Det jeg tenkte når jeg skrev (men jeg skrev det jo ikke, så...) er at prisen han har gitt for det gjerne har vært inklusive montering :-)
Han skriver jo intet om at han forventer en pris ut i fra det han selv ga, annet enn at han tar imot alle bud...
Livet er en lek: OBS: KTM Sting 125 (1997) kommer snart for salg!

Bent Are Fikse ´93 Honda NX 250 ´86 FZX 700 (US)

Svar