Kawasaki skrev:Stakkars jævel som prøver å selge et dekk her,skal ikke være lett.
Han sier jo bare hvor mye han selv har betalt,og at alle bud vurderes. Hvorfor skal han få så mye pisspreik i retur?

Kawasaki skrev:Stakkars jævel som prøver å selge et dekk her,skal ikke være lett.
Han sier jo bare hvor mye han selv har betalt,og at alle bud vurderes. Hvorfor skal han få så mye pisspreik i retur?
Har sikkert vore litt kjapp i avtrekkeren eller så har han redigert posten. Var no heller ikkje meint som å slenge piss, men ser at det kan lett tolkast slik på et forum.Kawasaki skrev:Stakkars jævel som prøver å selge et dekk her,skal ikke være lett.
Siden han eiger en VF1000 og dimensjonen var 120/90-18 så rekner eg med at det er et framdekk.fikse skrev:Framdekk? Kan vel like greit være bakdekk? Så lenge selger ikke har nevnt modell så er du litt vel kjapp med å si at dekket er så voldsomt dyrt. F.eks et MT66 koster over tusingen på motorsykkeldekk.com (ikke .no), og da har du null garanti på hvordan dekket har vært oppbevart, hvor gammelt det er, og ikke minst så må det monteres/avbalanseres.ZZR-Tom skrev:Synest det var en stiv pris for et framdekk. Får jo like dimensjoner på motorsykkeldekk.no for mellom 800-1300kr som ikkje har gått 400km
Det jeg tenkte når jeg skrev (men jeg skrev det jo ikke, så...) er at prisen han har gitt for det gjerne har vært inklusive montering :-)ZZR-Tom skrev:Siden han eiger en VF1000 og dimensjonen var 120/90-18 så rekner eg med at det er et framdekk.fikse skrev:Framdekk? Kan vel like greit være bakdekk? Så lenge selger ikke har nevnt modell så er du litt vel kjapp med å si at dekket er så voldsomt dyrt. F.eks et MT66 koster over tusingen på motorsykkeldekk.com (ikke .no), og da har du null garanti på hvordan dekket har vært oppbevart, hvor gammelt det er, og ikke minst så må det monteres/avbalanseres.ZZR-Tom skrev:Synest det var en stiv pris for et framdekk. Får jo like dimensjoner på motorsykkeldekk.no for mellom 800-1300kr som ikkje har gått 400km
Og en slipper vel ikkje å montere/avbalansere dekket hans eller?