Kos dæ LordShaft

[video]http://www.youtube.com/watch?v=L-7llgpUbTI[/video]
TakkerGlobe skrev:Hei teeUog velkommen hit til oss på mcsiden.no :=D> :=D>
Gratulerer først av altLordShaft skrev:...Eneste som mangler nå er ny potte, skal ha akrapovic sitt full anlegg....
Dette låt faktisk meget bra. Er ikke alltid like lett å fange god lyd på slike klipp, men dette var snop for ørene :-P Takk for link, aldri hørt om dette merket før :-)RuneMC skrev:Gratulerer først av altLordShaft skrev:...Eneste som mangler nå er ny potte, skal ha akrapovic sitt full anlegg....![]()
Finnes jo annet enn Akrapovich også... som Two Brothers. Låter bra i mine ører...
[video]http://www.youtube.com/watch?v=DGrw_1LOMww[/video]
I følge dem er jo alt ADV bikes :-P Så lenge du bruker den til eventyr :-DZZR-Tom skrev:Hehe S1000RR er jo ikkje sports touring engang, er vist en ADV bike etter MCN
Takk takk :-)knutk skrev:Ønsker å hive meg på rekken av gratulanter.
Vet ikke om du har sett denne. Den bidrar nok neppe til å korte ned ventetiden.
For egen regning vil jeg tilføye at sykkelen er et smykke også når den står parkert.
Begynner med Brembo fremst, og siden står kvalitetskomponenter og finurlige løsninger i kø. Asymetrien gjør den bare enda frekkere. Det tar tid å oppdage alle de små detaljene. Amerikanerne har et uttrykk som jeg finner dekkende: "Eyecandy".
Sett igang, og post video!Globe skrev:Allrounder ja...fantastisk vintersykkel også ser jeg :-)
...videoer klippet ut i sitatet... (Globe)
..da er det jo bare å hente den ut da !!
Hahaha.... ja jeg har gått ganske mange runder med meg selv før jeg bestemte meg for å legge ut sykkelen for salg. Jeg har faktisk ikke bestemt meg enda... det skal sies at det hadde vært bra fett å hatt 748 i garasjen om 20 år. Dette er jo en klassiker som kommer til å holde seg tidløs!simpson skrev:2 Meter ja, da blir gjerne Panigale som en pocketbike.
Likte ikke eksosen på Panigale men må si at ettersom jeg blir vant til den liker jeg den mer og mer.
Blir utvilsomt det på meg når jeg skal bytte neste gang, men ikke i år.
Men forresten, lyder dette sitatet kjent for deg, fra ett annet forum?
"De er kommet såpass lavt i pris ja. Da ser jeg ingen grunn til å selge min når jeg går til innkjøp av ny Da skal den heller få være stumtjener i inngangspartiet i leiligheten"![]()