Deretter i den retning sola skinner i 12 dager, før det blir toget fra Munchen til Hamburg og Kielcruise hjem.
Ingen steder vi MÅ besøke, men har lyst til å kjøre noen av etappene til Rally Monte Carlo, om været vil.

Det jeg sier, man er forskjellig. Den etappen på 94mil hadde jeg glatt delt i to og helle hatt en fin kveld en eller annen plass midt imellom. Når dere kommer til Kitzbuhel, er det jo kun 10 mil til Grossglockner, neste dag. En høydare, men som du sikkert vet, væravhengig. De kan stenge langt ut i juni.MrPitlane skrev:Satser på Alpene 14 dager til sommeren. Reiser 12. juni, og prøver oss på en direktetur ned til Insbruck, uten overnatting. Gedser Rostockferge, og via Berlin sørover.![]()
Deretter i den retning sola skinner i 12 dager, før det blir toget fra Munchen til Hamburg og Kielcruise hjem.
Ingen steder vi MÅ besøke, men har lyst til å kjøre noen av etappene til Rally Monte Carlo, om været vil.Alternativt blir det å kjøre østover. Vi får se. Digger at ingenting er bestemt utover ankomst og hjemreisen.
Vi hadde en hel uke på Korsika, og det var fantastisk!ZZR-Erling skrev:Korsika har jeg også vært på, men det krever 3 uker for å ha det bra.
Er det ikke jævlig varmt der på sommerstid?tagesk skrev:Vi hadde en hel uke på Korsika, og det var fantastisk!ZZR-Erling skrev:Korsika har jeg også vært på, men det krever 3 uker for å ha det bra.
[TaSK]
øh - jeg bor "her" så, nei, det er ikke varmt på Korsika sommerstid.MrPitlane skrev: Er det ikke jævlig varmt der på sommerstid?
Vil tro at det er ganske jevn tempratur året rundt på Korsika eller?tagesk skrev:øh - jeg bor "her" så, nei, det er ikke varmt på Korsika sommerstid.MrPitlane skrev: Er det ikke jævlig varmt der på sommerstid?
[TaSK]
Det du sier stemmer ganske bra med mine beregninger. Betyr at jeg har 2 dager tilgjengelig til sightsing på vei ned. skal til Alanya så det er nok en god dag å kjøre dit fra Istanbull. Goggle sier 83 mil og 11 timer.Barbarozza skrev:4 uker holder i massevis, det er ikke så djevelsk langt, går på 3 uker også, 2 om nødvendig siden du bruker maks 8 dager på kjøring
Med det tempoet han legger opp til så vil han greie det på 4 dager en vei, Jeg er stort sett nede 2 dag i Budapest hvis jeg kjører det er innafor 90-100 mil pr dag, Budapest Bucharest er ca 1 dag pga dårlige veier, og dag 4 er han på grensa til Tyrkia
Samme tilbake
Hirtshals-Budapest er under 170 mil, Budapest-Bucharest er omtrent 85 mil- Bucharest -Tyrkia Istandbul er 63 mil men det spørs jo hvor han skal i Tyrkia, forøvrig har jeg hørt at veiene er meget bra i Tyrkia uten at jeg kan verifisere det
tar jeg ikke helt feil, er det både bjørk og skianlegg der.Carpa skrev:Vil tro at det er ganske jevn tempratur året rundt på Korsika eller?tagesk skrev:øh - jeg bor "her" så, nei, det er ikke varmt på Korsika sommerstid.MrPitlane skrev: Er det ikke jævlig varmt der på sommerstid?
[TaSK]
Og det setter meg på en lite tanke, hvorfor i all verden drar ikke dere som har lappen på sykkel til slike steder når det er vinter i Norge?
Når jeg får litt kjøretrening kommer jeg definitivt til å prøve å få til det. Norge på sommerstid og sydligere breddegrader på vinterstid.
Hvordan er trafikken på Korsika?
Sent from my Galaxy using Tapatalk