Markedsføring er en av mange årsaker, det tror jeg. Hvor mange kjøper ikke en R-sykkel fordi den har mange meritter på banen ?Relax skrev:Jompa skrev:Æ risikere å avslutte tråden her og nå, men tar sjansen.
For her kommer faciten:
Den beste sykkelen er den som gir føreren den beste følelsen. nemlig
Yepp !
Og dette vet selvfølgelig markedsførerne også og legger opp reklame osv deretter.....spiller på våre følelser..
Så de syklene som selgers mest, er det fordi de er bedre eller er det fordi de er markedsført bedre...det vil si...bedre på å spille på våre følelser... :-)
Til og med gratis markedsføring drar produsentene nytte av, YouTube er en av disse kanalene , jeg er sikker på at noen til og med kjøper en sykkel på grunn av meritter fra You Tube videoer. Det kan være seg toppfartsvideoer , akselerasjonen videoer osv.
Men at dette er avgjørende saker , tror jeg ikke . I allefall om jeg skal snakke for min egen del , og ingen kan vel egentlig snakke for andres del

For min del vekker egne tanker mine følelser , hva andre sier ( ja seriøse da


