Noe spesielt jeg bør sjekke før ferien?

... om verktøy, service, tekniske og mekaniske problemer, reparasjoner og modifiseringer
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23137
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Noe spesielt jeg bør sjekke før ferien?

Legg inn av Bjerknez »

Fant vinduet med oljen bak og nivået var bra. (Ja, jeg rettet så klart opp sykkelen først... er ikke helt tett heller...) :)

Jeg tror nok jeg er good to go. Har jo kjørt ca. 6.000km siden jeg fikk sykkelen nå og ikke et feilslag så langt. (skulle vel bare mangle også)

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6972
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: Noe spesielt jeg bør sjekke før ferien?

Legg inn av kjellv »

Bjerknez skrev:
kjellv skrev:
spiritofwinter skrev:Nå er ikke jeg noen ekspert i motorsykkel og langtur, men tror du har dekket det mest nødvendige.

Å skulle du få problemer så er her faktisk både mc butikker og verksted på vestlandet også :D
Til og med en liten Yamahaforhandler 2 mil øst for Molde :thumleft Stikk gjerne innom for en kaffekopp i forbifarten om ikke annet. Jeg blir nok på jobb hver dag den uka du er på disse kanter.
"Traktor og Anlegg" på Hjelset?

Jeg kommer til å oppholde meg ikke så langt unna den uken så jeg tar meg garantert en tur innom kjellv :)
Men skrur dere på motorsykler også altså?

Synes bare at "Traktor og anlegg" ikke akkurat var et navn som tiltrekker seg motorsyklister :lol
Stemmer det.
Traktor og landbruksmaskiner er vårt hovedgesjeft, MC er bare en liten del av det vi holder på med.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23137
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Noe spesielt jeg bør sjekke før ferien?

Legg inn av Bjerknez »

kjellv skrev:
Bjerknez skrev:
kjellv skrev:
spiritofwinter skrev:Nå er ikke jeg noen ekspert i motorsykkel og langtur, men tror du har dekket det mest nødvendige.

Å skulle du få problemer så er her faktisk både mc butikker og verksted på vestlandet også :D
Til og med en liten Yamahaforhandler 2 mil øst for Molde :thumleft Stikk gjerne innom for en kaffekopp i forbifarten om ikke annet. Jeg blir nok på jobb hver dag den uka du er på disse kanter.
"Traktor og Anlegg" på Hjelset?

Jeg kommer til å oppholde meg ikke så langt unna den uken så jeg tar meg garantert en tur innom kjellv :)
Men skrur dere på motorsykler også altså?

Synes bare at "Traktor og anlegg" ikke akkurat var et navn som tiltrekker seg motorsyklister :lol
Stemmer det.
Traktor og landbruksmaskiner er vårt hovedgesjeft, MC er bare en liten del av det vi holder på med.
Jaja, sykkelen min HØRES vertfall ut som en annleggsmaskin, hehe.

Kan vel kanskje ta noen turer på kveldstid også etter du er ferdig på jobb?

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6972
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: Noe spesielt jeg bør sjekke før ferien?

Legg inn av kjellv »

Bjerknez skrev:
kjellv skrev:
Bjerknez skrev:
kjellv skrev:
spiritofwinter skrev:Nå er ikke jeg noen ekspert i motorsykkel og langtur, men tror du har dekket det mest nødvendige.

Å skulle du få problemer så er her faktisk både mc butikker og verksted på vestlandet også :D
Til og med en liten Yamahaforhandler 2 mil øst for Molde :thumleft Stikk gjerne innom for en kaffekopp i forbifarten om ikke annet. Jeg blir nok på jobb hver dag den uka du er på disse kanter.
"Traktor og Anlegg" på Hjelset?

Jeg kommer til å oppholde meg ikke så langt unna den uken så jeg tar meg garantert en tur innom kjellv :)
Men skrur dere på motorsykler også altså?

Synes bare at "Traktor og anlegg" ikke akkurat var et navn som tiltrekker seg motorsyklister :lol
Stemmer det.
Traktor og landbruksmaskiner er vårt hovedgesjeft, MC er bare en liten del av det vi holder på med.
Jaja, sykkelen min HØRES vertfall ut som en annleggsmaskin, hehe.

Kan vel kanskje ta noen turer på kveldstid også etter du er ferdig på jobb?
Slett ikke utenkelig :-)

Svar