Jada, jeg har hatt 10.000km. service på V-Star'en og da ble det gjort et oljeskift samt filter etc. Har kjørt snart 2.000km. etter denne servic'en og skal snart på en vestlandstur og da går det vel fort med 2000km. til totalt før jeg er hjemme igjen. Er det noe spesielt jeg bør sjekke før jeg drar på langtur?
Det som er gjort i tillegg til servic'en nevnt ovenfor er at jeg har kjøpt og montert (MrPitlane fikset dette for meg) to nye dekk. Mezeler Marathon M888 forran og Dunlop K-555 bak. Disse er vel akkurat "kjørt inn" nå så alt i orden på dekkfronten vil jeg tro.
Bagasjemulighetene er oppgradert og jeg har valgt å droppe de fastmonterte veskene til fordel for Givi sin 80L store salveske (eller hva dte heter) som også er vanntett og lett og løsne ta med seg. Tankvesken blir fyllt opp med iPad/kamera/ladere/mobiltelefon etc. med tilbehør, ved siden av kaffekanne og litt småsnacks og drikke.
Alt av lyspærer funker som det skal og uten at jeg helt vet hvorfor jeg gjorde det så har jeg "sjekket" reima og den sitter som den skal

Har også sparket litt i dekka og røsket litt i hjul og styre for å kjenne etter slark, men ingen slark å finne så vidt jeg vet.
Så er det noe vesentlig jeg bør sjekke, eller bør jeg forvente at en ett år gammel V-Star 1300 med snart 12.000km på telleren er good to go?