Du snakker selvfølgelig om den kontrollerte akselerasjonen opp til den lovlige fartsgrensen på den aktuelle strekningen der vi fant ut at avstanden mellom oss økte noe med deg i tetBjerknez skrev:8-tall faktiskkjellv skrev:Gratulerer masse med valget! Fargen også. Jeg har ikke syntes den var så fin på bilder, men da jeg fikk se denne fargekomboen live ombestemte jeg meg tvert!
Når du blir kjent med denne kommer du til å kjøre 8-tall rundt en felles venn av oss med en ganske ny Triumph som også har 3 sylindre![]()
Men med 100-kubikk, 10HK'er og rundt 20NM. mer og tilnærmet samme vekt så forventer jeg å bli frakjørt på sletta. Så får jeg heller kanskje ta igjen i svingene.![]()
Vi har et fint industriområde her i Fredrikstad hvor vi kan ta en liten uformell dragrace så hvis dette skal bli uavgjort, så må han vinne neste gang![]()
Siden du har solgt GSX'en Cutless så kan man vel si at du hadde lite og stille opp med ovenfor Street'en med denne. Allerede 2-3 sykkel lengder (i følge deg) bak før andregiret var dratt ut![]()
Neste gang blir det mer spennende for nå har du vesentlig mer krefter i bunn. Men jeg har jo litt mer turtallsregister og spille på da... tror jeg...
Men jeg skal inrømme at jeg liker MT09'en mer og mer jo mer jeg ser den. Jeg tror den salen på Street Rally'en får sykkelen til å se skikkelig bøllete ut og jeg tror også du kommer til å like denne sykkelen langt bedre på langturer da du sitter mer oppreist enn på den du hadde. Vi fpr ta noen ØL og skravle videre om dette i morgen. Prat om nysykkelen din, og diverse mods til min som jeg ikke helt har bestemt meg for ennå. Hvem vet.. kanskje jeg drar frem Visakortet etter et par ØL og låner pc'en din

Ja, blir spennende å sitte oppå sykkelen istedet for i sykkelen. Første langturen er jeg også spent på ja :)