Tror jeg sparer ca. 1.300,- ut fra hvilken pris jeg fikk anslått av Graarud Motor når jeg kjøpte sykkelen. Men skal spørre dem en gang til for å være sikker. Men sparer gjør man nok uansett. Så lenge jeg sparer 500,- eller mer, så anser jeg det som en gratis tur. Blir besparelsen under 500,- så blir det jo et regnestykke. Det er tross alt ca. 30 mil t/r Glava. Halvliter på mila vil gi totalt 15 liter i bensinforbruk som utgjør rundt 200,- Da er ikke dekkslitasje og KM. tatt med. Men med over en 1.000-lapp i besparelse blir det lett valg for meg vertfall...freddy123 skrev:10k allerede ja :) vurderer å stikke til Sverige for å ta service jeg også , men skal undersøke først om det er noe å spare .... Sparer du mye på servicen i Sverige kontra Norge ?
Har ikke sett på Stompgrips, men skal vurdere om jeg kanskje finner på noe litt mer elegant som beskyttelseElolz skrev:Har du sett pä Stompgrips f.eks? Det er ganske stilig pä enkelte sykler. :-)
Prövesatt forresten en Street Triple 2011 i dag, mä väre beste sittestillingen jeg har prövd i den klassen.

Ja, STreet Triplen sitter jeg veldig riktig på, og det at den virkelig maner til aktiv kjøring gjør turen også morsommere for meg. Min har jo justerbare "rear sets" og da blir sittestillingen enda bedre. I kombinasjon med en Gel sal så blir det bare enda bedre