hyggelig av dere som ønsker å låne ut sykkelene deres til en noe fortvilet mellomtung fører
mest aktuelle kandidaten er vel toven sin 650 har sett litt videoer av den på yt og fy faen jeg elsker lyden
sier nok nei takk til testing av s1000r det får jeg heller ha tilgode, når jeg syntes triumphen gikk som en rakett og du roser motoren i denne s1000rn noe innmari så blir det jo sikkert som å kjøre moped når jeg hopper på min egen igjen.....
men en ting måtte selvfølgelig skje med sykkeln min idag etter at jeg roste den så fint igår og feiret 20 000km jubileum, nå virker ikke lampen som indikerer at jeg blinker til venstre, er nok bare en pære inne i dashen som er gått, men skal ta meg en tur til lazyboyz og se hva de sier er jo fortsatt garanti på sykkelen.
og en annen ting jeg blei ringt opp av en norsk kar som stod hos harley forhandlern i lubeck igår også , jeg venter jo på et fordekk fra de gutta der nede og begynner jo å bli noen uker siden jeg kom hjem fra turen nå, det skulle vise seg at dekket mitt hadde blitt stoppet i tollen flere ganger som farlig frakt, kanskje dem tror den hvite dekksiden er lagd av kokain eller noe for jeg vetta faen jeg hvorfor det dekket ikke kom igjennom, men han hyggelige karen fra trøndelag skulle ta det med seg hjem og sende det til meg :-)å blei mye styr med dette dekket :-)å