Haha...JK95 skrev:Sant nok det, men så var det en gang en oslokar, en bergenser og en trønder satt på toget. Oslokaren sa: - Jeg var en gang så høyt oppe at jeg helt tydelig kunne se at det var fjell og sjøer på månen !Bjerknez skrev:Hvor mange trøndere må til for å skru ut en lyspære?
TO!
En som holder pæra og en som drikker karsk til rommet går rundt...
- Det var vel ikkje nokke, sa bergenseren. - Mitt fly var så høyt oppe at eg kunne se at det var en mann på månen!
- De' va mæ, de' ! sa trønderen.
Trøndere er også kjente for å være høyt på strå når det kommer til teknologi...
En trønder, en bergenser og en østfolding satt på toget og snakket om løst og fast. Plutselig så stakk bergenseren fingeren i øret og begynte å prate. De to andre kikket forundret på hverandre og spurte hva i alle dager dte der var for noe. Æssa... jeg bare tok en telefon sa han...
Etter en stund så begynte plutselig østfoldingen og snakket helt ut i luften uten å gjøre noe som helst. De to andre kikket på hverandre og spurte hva i all værden dette var for noe? Jeg bare tok en telefon jeg også sa østfoldingen...
Praten gikk videre mellom disse tre, før trønderen løftet på skinkene og slapp en skikkelig suser. Hva pokker hva dette for noe sa de to andre. Æssa... jeg bare sendte en faks sa trønderen!