Men ser da ut som du har fått deg en fin sykkel i yndlingsfargen min blå

Sent from my iPhone using Tapatalk
Takk!Tobben84 skrev:Såpass, gratulerer med en flott Triumph![]()
Kan du si litt om sykkelen, modell km stand osv? Har den effektanlegg? Har opplevd noe flatspots og fusking på diverse sykler med effektanlegg som ikke er mappet skikkelig....
Haha, ja var et godt sammentreff det. Godt gjort at du kjente meg igjen på ny sykkel og da :)mortenolb skrev:Sykt random at jeg spotta deg samme dagendu fikk den da
En kompis sleit med total mangel på power over 6k rpm før. Tror det var tenningsmodulen på hans, samt noe forgassergreier..
Takk! Ja, er godt å prøve noe annerledes. Det er jo så mange spennende sykkeltyper å prøve. Kunne like gjerne endt opp med en cruiser :)AJ skrev:Gratulerer!
Skikkelig god "gammaldags"moderne motorsykkel det der.
Ganske annerledes enn Ducati'en, ja...
Takk. Ja, jeg og synes fargen er fin. Hehe, ja, jeg viste ikke selv hvilken sykkel jeg var på utkikk etter. Så mye tilfeldigheter her.freddy123 skrev:Grattis med ny sykkeluforventet valg det der gitt
Men ser da ut som du har fått deg en fin sykkel i yndlingsfargen min blå
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jepp, synd den ble litt kort siden kjedet/drev ser ut til å være modent til utskifting.Bjerknez skrev:Takk for turen i dag Cutless![]()
Viktig at du får kjørt litt samt rettet opp i evt. svakheter nå før sommerturen som går av stabelen rundt den 15.juli.
Cutless skrev:, er dette såpass slitt at det er uforsvarlig å kjøre med inntil nytt drev er på plass?
Flott, takk for svar.PetterT skrev:Cutless skrev:, er dette såpass slitt at det er uforsvarlig å kjøre med inntil nytt drev er på plass?
Tut og kjør, bare pass på at kjedet ikke er for stramt. Har kjørt med mye verre drev enn som så. Men det ER modent for skifte.
Det er jo både litt frustrasjon og bannskap under skruingen, men når alt er satt sammen igjen og det fungerer er det en veldig god følelseBjerknez skrev:Merker jeg misunner deg iveren etter å skru. Hadde jeg fått til slikt så hadde jeg aldri kjøpt helt ny sykkel igjen...
Ja, enig i synsingen din. Det blir nok nytt drev og kjede ila de neste 2 ukene. Jeg skal få tatt service på demperne samt byttet bakdemper og hjullager. Og tenkte å ta drev+kjede i samme slengen. Men dette setter jeg nok bort til et verksted, så kommer an på når jeg får time.AJ skrev:Her får du et "synse"svar fra meg også...![]()
Ser ut til at frontdrevet har begynt å få "kroktenner", dvs. at buen mellom tennene ikke lenger er jevn slik de bør være og at den ene siden av buen er synlig mer krokformet enn den andre siden av samme buen, som er mer rettet ut. Om du skjønner hva jeg prøver å beskrive...![]()
Dette er, slik jeg vurderer det, et tydelig tegn på at drevet har gjort sitt.
Mest sannsynlig helt uproblematisk å kjøre med en stund til, men tror nok jeg ville byttet før en evt. langtur.
Haha, noen som har detBjerknez skrev:Å mens andre skrur så sitter jeg og nyter kveldssolen og en liten rast på tollbodbrygga i Fredrikstad.![]()
Uhyre deilig å kjøre tur på kveldstid når det ikke er så varmt.
Blir ikke langt i kveld men rundt 5 mil tenker jeg. Det er turan som telle![]()
Du får gi beskjed når doningen er klar for en lenger testtur Cutless. Kanskje vi burde tatt en liten camping tur i indre Østfold igjen for å "teste utstyret" ?
Haha, ta det med ro Cutless. Du har ikke sjans på meg.Cutless skrev:Haha, noen som har detBjerknez skrev:Å mens andre skrur så sitter jeg og nyter kveldssolen og en liten rast på tollbodbrygga i Fredrikstad.![]()
Uhyre deilig å kjøre tur på kveldstid når det ikke er så varmt.
Blir ikke langt i kveld men rundt 5 mil tenker jeg. Det er turan som telle![]()
Du får gi beskjed når doningen er klar for en lenger testtur Cutless. Kanskje vi burde tatt en liten camping tur i indre Østfold igjen for å "teste utstyret" ?![]()
Tur høres bra ut, men uheldig bruk av anførselstegn...