Pen sykkel, forresten
Men den mangler vel noe vesentlig for at du skal falle for en slik, vel...Jompa skrev:Pen sykkel, forresten
Hva skulle det være ?AJ skrev:Men den mangler vel noe vesentlig for at du skal falle for en slik, vel...Jompa skrev:Pen sykkel, forresten
Haha, ja. Det var mye gummi igjen, men blir for slitsomt å pusse de ned med grovt sandpapir før hver tur...Jompa skrev:Bare 14 år med originale handtak ?![]()
Pen sykkel, forresten
Bjerknez skrev:Men seriøst.. Hvorfor montere et bensinfilter INNE i tanken??
kjellv skrev:Bjerknez skrev:Men seriøst.. Hvorfor montere et bensinfilter INNE i tanken??..det må du nesten spørre Triumph om
![]()
Men ja, ganske uforståelig. Servicevennlighet kan man i hvert fall ikke kalle det.
Takk :)Baffin skrev:Helt topp, flott beskrivelse Cutless, ser fram til resten.
![]()
Baffin
Høres bra ut. Målet var jo å ha sykkelen klar til helgen for å kjøre en tur eller to. Men XL-moto tar seg god tid med å sende kjede+drev ser det ut som. Jeg har hatt god erfaring med de før, men kanskje de får flere ordre enn de klarer å håndtere for tiden. Jeg la inn ordren på søndag, og den er enda ikke pakket og sendtBjerknez skrev:Vurderer en pils eller ti førstkommende fredag Cutless hvis du vil ha selskap og har plass til en overnattingsgjest. Skal du skru så ser jeg på det som gratis underholdning og alt jeg trenger en en stol.
Noe usikkert enda, men detaljer tar vi evt. via Face eller tlf
kjellv skrev:Bjerknez skrev:Men seriøst.. Hvorfor montere et bensinfilter INNE i tanken??..det må du nesten spørre Triumph om
![]()
Men ja, ganske uforståelig. Servicevennlighet kan man i hvert fall ikke kalle det.
Jeg ble nysgjerrig å søkte litt. Eneste jeg fant var dette: https://www.quora.com/Why-is-the-fuel-f ... newer-carsBjerknez skrev:
Men seriøst.. Hvorfor montere et bensinfilter INNE i tanken??