Jajo82 skrev: 02 jun 2019, 19:27
Og hvor ligger denne begrensningen som gjør at man ikke kan kjøre motorvei og bane?
Hvor den ligger hos deg vet jeg ikke, men hos meg har ikke en slik sykkel nok futt til at man får bakoversveis i større hastigheter. Men det er jo heller ikke det sykkelen er beregnet for.
På landeveien er den ganske morsom og lettkjørt
Både jeg og junior har hatt det veldig morsomt og ikke minst lærerikt med en sv650 på bane ( acr ).
Veldig gøy å se den vanvittige progresjonen til junior ila 3 dager
Et veldig bra alternativ til allround sykkel.
Bjerknez skrev: 02 jun 2019, 18:48
Selvsagt har den sine begrensninger. Holder du deg borte fra Motorveien og dragracing stripa, samt baner, så kan man ha det mye gøy på en slik
Hmm har du kjørt særlig på bane? Da ville du fort sett at selv på småkubikk sykler så er det ikke noe problem å ha det veeeeeldig gøy, selv om det er en subjektiv mening du sikkert kommer til å feie under som nettopp det :)
Jajo82 skrev: 02 jun 2019, 19:27
Og hvor ligger denne begrensningen som gjør at man ikke kan kjøre motorvei og bane?
Hvor den ligger hos deg vet jeg ikke, men hos meg har ikke en slik sykkel nok futt til at man får bakoversveis i større hastigheter. Men det er jo heller ikke det sykkelen er beregnet for.
På landeveien er den ganske morsom og lettkjørt
Både jeg og junior har hatt det veldig morsomt og ikke minst lærerikt med en sv650 på bane ( acr ).
Veldig gøy å se den vanvittige progresjonen til junior ila 3 dager
Et veldig bra alternativ til allround sykkel.
Da er jo hensikten oppnådd
Ja , og den funket på bane - skal ikke se bort ifra at det går bra å bruke den på en motorvei heller?
Har forresten kjørt den på motorvei også når jeg tenker meg om - funker bra det også
Selvsagt funker den på motorvei og helt sikkert også på bane. Det skulle bare mangle :)
Selvsagt er dette mine subjektive meninger. At andre synes denne er morsom i høyere hastigheter vedrørende aksellerasjon etc er jo bra. Jeg bør jo ikke mene det samme.
Men det forandrer ikke det faktum at jeg synes det er en fin sykkel til en gunstig penge. :)
ZZR-Erling skrev: 02 jun 2019, 22:24
.. og der ble Bjerknez taus?
Taus...?
Har du kjørt på bane?
Nei...
Men man trenger da ikke å ha kjørt på bane for å si at motoren i en SV650 ikke er spesielt spennende vedrørende aksellerasjon i høyere hastigheter. Men jeg sier ikke at det ikke er gøy av den grunn. Jeg sier bare at jeg trives bedre på mer motorsterke sykler i høye hastigheter. Blir mindre anstrengende etc.
Oi, her hadde det skjedd litt! Så skal jeg titte litt på Sv650, har egentlig ikke vurdert den fordi den var litt «svak» på spekken. Men ser at det ligger haugevis ute på Finn nå... er det et bra tegn tro?
2007 Yamaha FZ6 S2
2004 Kawasaki Z750
2016 Yamaha Tracer 900
2017 Triumph Street Triple 675
2016 BMW R1200GS
Legg noen tusenlapper i en powercommander og en tur i benken, så får du trolig en helt fantastisk kjøremaskin.
Jeg liker dem jeg også. Det er bare den ventilservicen som gir meg frysninger. Sto i kø bak en som fikk prisoverslag på den en gang på MC Oslo... husker ikke hvor mye det var men husker jeg fikk bakoversveis.
2007 Yamaha FZ6 S2
2004 Kawasaki Z750
2016 Yamaha Tracer 900
2017 Triumph Street Triple 675
2016 BMW R1200GS