Da er jo hensikten oppnåddWikingTnT skrev: ↑02 jun 2019, 21:43Både jeg og junior har hatt det veldig morsomt og ikke minst lærerikt med en sv650 på bane ( acr ).
Veldig gøy å se den vanvittige progresjonen til junior ila 3 dager
Et veldig bra alternativ til allround sykkel.
Æ har solgt
- Bjerknez
- Innlegg: 24102
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Æ har solgt
- Snikendeugle
- Innlegg: 3617
- Registrert: 10 apr 2013, 19:32
- Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
- Bosted: Oslo
Re: Æ har solgt
Hmm har du kjørt særlig på bane? Da ville du fort sett at selv på småkubikk sykler så er det ikke noe problem å ha det veeeeeldig gøy, selv om det er en subjektiv mening du sikkert kommer til å feie under som nettopp det :)
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
-
- Innlegg: 826
- Registrert: 13 des 2015, 13:22
- Motorsykkelen din: Benelli TnT 1130 Sport Evo
- Bosted: Bartebyen
Re: Æ har solgt
Ja , og den funket på bane - skal ikke se bort ifra at det går bra å bruke den på en motorvei heller?Bjerknez skrev: ↑02 jun 2019, 22:11Da er jo hensikten oppnåddWikingTnT skrev: ↑02 jun 2019, 21:43Både jeg og junior har hatt det veldig morsomt og ikke minst lærerikt med en sv650 på bane ( acr ).
Veldig gøy å se den vanvittige progresjonen til junior ila 3 dager
Et veldig bra alternativ til allround sykkel.
Har forresten kjørt den på motorvei også når jeg tenker meg om - funker bra det også
- Bjerknez
- Innlegg: 24102
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Æ har solgt
Selvsagt funker den på motorvei og helt sikkert også på bane. Det skulle bare mangle :)
Selvsagt er dette mine subjektive meninger. At andre synes denne er morsom i høyere hastigheter vedrørende aksellerasjon etc er jo bra. Jeg bør jo ikke mene det samme.
Men det forandrer ikke det faktum at jeg synes det er en fin sykkel til en gunstig penge. :)
Selvsagt er dette mine subjektive meninger. At andre synes denne er morsom i høyere hastigheter vedrørende aksellerasjon etc er jo bra. Jeg bør jo ikke mene det samme.
Men det forandrer ikke det faktum at jeg synes det er en fin sykkel til en gunstig penge. :)
- Bjerknez
- Innlegg: 24102
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Æ har solgt
Taus...?
- FredrikE24
- Innlegg: 4913
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Æ har solgt
Hva med en morsom Triumph? Daytona feks.
Re: Æ har solgt
- Bjerknez
- Innlegg: 24102
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Æ har solgt
Nei...ZZR-Erling skrev: ↑02 jun 2019, 23:38Har du kjørt på bane?
Men man trenger da ikke å ha kjørt på bane for å si at motoren i en SV650 ikke er spesielt spennende vedrørende aksellerasjon i høyere hastigheter. Men jeg sier ikke at det ikke er gøy av den grunn. Jeg sier bare at jeg trives bedre på mer motorsterke sykler i høye hastigheter. Blir mindre anstrengende etc.
Re: Æ har solgt
Oi, her hadde det skjedd litt! Så skal jeg titte litt på Sv650, har egentlig ikke vurdert den fordi den var litt «svak» på spekken. Men ser at det ligger haugevis ute på Finn nå... er det et bra tegn tro?
2007 Yamaha FZ6 S2
2004 Kawasaki Z750
2016 Yamaha Tracer 900
2017 Triumph Street Triple 675
2016 BMW R1200GS
2004 Kawasaki Z750
2016 Yamaha Tracer 900
2017 Triumph Street Triple 675
2016 BMW R1200GS
Re: Æ har solgt
Mjaa det er definitivt sykler jeg hadde kunne latt stå i garasjen i ei uke ++ av gangenKawagutten skrev: ↑02 jun 2019, 18:34 Hva med en Versus 650. Den er lettkjørt og tåler alt eller en Honda CB500x,med 48 hk men fungerer fint den også.
2007 Yamaha FZ6 S2
2004 Kawasaki Z750
2016 Yamaha Tracer 900
2017 Triumph Street Triple 675
2016 BMW R1200GS
2004 Kawasaki Z750
2016 Yamaha Tracer 900
2017 Triumph Street Triple 675
2016 BMW R1200GS
Re: Æ har solgt
Jeg liker dem jeg også. Det er bare den ventilservicen som gir meg frysninger. Sto i kø bak en som fikk prisoverslag på den en gang på MC Oslo... husker ikke hvor mye det var men husker jeg fikk bakoversveis.Dansekris skrev: ↑02 jun 2019, 19:28 Jeg har veldig troa på en VFR 800. Har sikla på den modellen mange ganger.
https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=148899965
Legg noen tusenlapper i en powercommander og en tur i benken, så får du trolig en helt fantastisk kjøremaskin.
2007 Yamaha FZ6 S2
2004 Kawasaki Z750
2016 Yamaha Tracer 900
2017 Triumph Street Triple 675
2016 BMW R1200GS
2004 Kawasaki Z750
2016 Yamaha Tracer 900
2017 Triumph Street Triple 675
2016 BMW R1200GS
Re: Æ har solgt
Hva tenker folk om Suzuki GSX1250FA? Er det noe smil å forvente?
2007 Yamaha FZ6 S2
2004 Kawasaki Z750
2016 Yamaha Tracer 900
2017 Triumph Street Triple 675
2016 BMW R1200GS
2004 Kawasaki Z750
2016 Yamaha Tracer 900
2017 Triumph Street Triple 675
2016 BMW R1200GS
- Kawagutten
- Innlegg: 2902
- Registrert: 04 jul 2011, 01:18
- Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
- Bosted: Vestfold
Re: Æ har solgt
Ikke undervurder før du har prøvd . Jeg har gått fra zx12r med over 200 hk til aprilia med 76 hk og klarte meg veldig fint med detIsbilen skrev: ↑03 jun 2019, 00:48Mjaa det er definitivt sykler jeg hadde kunne latt stå i garasjen i ei uke ++ av gangenKawagutten skrev: ↑02 jun 2019, 18:34 Hva med en Versus 650. Den er lettkjørt og tåler alt eller en Honda CB500x,med 48 hk men fungerer fint den også.
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++