Vil virkelig anbefale å ta en runde og sjekke priser ved forskjellige trafikkskoler. Vi har vell 3-4 stykker i området her, og det var en del variasjon. Det går mest på kostnader rundt det obligatoriske opplegget og hvor mye de skal ha på oppkjøringsdagen da. Noen tilbyr også diverse pakker, og de kan være ålreite de også, så lenge en benytter seg av alle kjøretimene i pakken.gsx750_80 skrev: 12 sep 2019, 23:31 Artig lesning. Fint å få en oppdatering med tanke på hva et førerkort kan koste i disse dager. Kjenner et par personer som vurderer å ta mc-sertifikat. Vil formidle informasjonen du ga til disse. 9 timer er vel godt under snitt, ville jeg tro. Gratulerer med både sertifikat og tøff sykkel.
Og tusen takk :)
Den skal jeg være på utkikk etter. Jeg veit det er en god del av dem i området hvor jeg bor (hadde 4 stykker på jordet en kveld her), så det kan være greit å følge med litt.
Hørtes ut som du fikk en ganske god pris daFredrikE24 skrev: 13 sep 2019, 00:16 Virker som en effektiv opplæring. Jeg betalte kjøreskolen i alt rett under 16k. Da med 3 doble timer + obligatorisk. Jeg har kjørt tohjuling hele livet og kjøregårdsøvelsene var ikke noe jeg trengte å trene stort på. Øvelseskjørte privat noen ganger.

Tusen takk :) Det blir nok en del turer utover høsten tenker jeg. Kun frost/snø som kommer til å stoppe megAPettersen skrev: 13 sep 2019, 00:32 Gratulerer med lappen! Mange fine dager ut over høsten, så det er bare å kjøre på![]()