KTM 1290 Super Adventure - BMW R1200/1250GS utfordrer?

Forum for fulleffekt tung-MC
Svar
Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7076
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: KTM 1290 Super Adventure - BMW R1200/1250GS utfordrer?

Legg inn av dypen »

ErikW skrev: 13 jan 2023, 23:56 BMW blir ihvertfall best på moment. Boxern er herlig der. Kommer en 1400 GS også
7CFD2AB6-BF6F-4438-AC1D-7B1D3D6EE3FB.png
I følge innlegget til @ErikW kommer R1300 GS med 21 tommer foran …
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Brukeravatar
Gammelsmurfen
Innlegg: 1684
Registrert: 09 nov 2020, 19:05
Motorsykkelen din: BMW F850GS Rally 2022

Re: KTM 1290 Super Adventure - BMW R1200/1250GS utfordrer?

Legg inn av Gammelsmurfen »

Man MÅ ikke kjøpe noen av disse pakkene heller, men bygge den med alt du vil ha i konfiguratoren og droppe noe om man vil det og få et tilbud.
Pakkene er heller ikke like i sammensetning fra land til land heller, det er litt opp til importør.
Om man ikke går for den dyreste pakken, så er det alltid noen "godbiter" man vil ha spredd utover de andre pakkene, det er neppe tilfeldig.
Så er det noen som vil ha "tredjeparts" utstyr/tilbehør fremfor enten manglende eller BMW sin utgave av samme utstyr/tilbehør, da er det jo litt waste og betale for noe du skifter ut med noe annet med en gang. Vanskelig å unngå med en del ting, men ikke alt.
Typisk crashbars, dempere, keyless, quickshift...

ErikW
Innlegg: 877
Registrert: 17 des 2019, 13:19
Motorsykkelen din: BMW R1200GS - Yamaha BT1100 Bulldog + Div. Tempo
Bosted: Skien

Re: KTM 1290 Super Adventure - BMW R1200/1250GS utfordrer?

Legg inn av ErikW »

Tidligere bilder
A08BEFEC-C00F-4B28-8928-98DD4C935CBE.png
1E496958-8800-47DF-B0DF-2759A13FE25A.png
77332C48-1C8D-4062-9DD7-9B9394E5E89C.png
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
Olav K
Innlegg: 2668
Registrert: 18 mai 2013, 14:07
Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Bosted: Odda/Rosendal

Re: KTM 1290 Super Adventure - BMW R1200/1250GS utfordrer?

Legg inn av Olav K »

Den ser jo frekk ut i M farger den der..
Vi får se da, om det er i 2023 eller 2024 jeg skal gå på en "smell" igjen :-D Eller vente til 2025 :)
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;

BjørnSover
Innlegg: 452
Registrert: 01 des 2020, 21:34
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2018
Bosted: Stavanger

Re: KTM 1290 Super Adventure - BMW R1200/1250GS utfordrer?

Legg inn av BjørnSover »

Jeg tror 21’ fremme vil bli opsjon. At en ender med å kunne spekke den nye GS’en som en har valg med på Tiger 1200.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24601
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: KTM 1290 Super Adventure - BMW R1200/1250GS utfordrer?

Legg inn av Bjerknez »

Hvis R1300 blir seende slik ut som bildet, så er det nesten så jeg kan legge den i kandidat bonken... men jeg tror disse bildene er litt "pyntet" på.

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7076
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: KTM 1290 Super Adventure - BMW R1200/1250GS utfordrer?

Legg inn av dypen »

Bjerknez skrev: 15 jan 2023, 12:38 Hvis R1300 blir seende slik ut som bildet, så er det nesten så jeg kan legge den i kandidat bonken... men jeg tror disse bildene er litt "pyntet" på.
Tviler sterkt på at den eksospotta blir så smekker :P
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Brukeravatar
FredrikE24
Innlegg: 5029
Registrert: 24 apr 2016, 18:53
Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Bosted: Nordre Follo

Re: KTM 1290 Super Adventure - BMW R1200/1250GS utfordrer?

Legg inn av FredrikE24 »

Kommer helt ann på om de klarer å bygge inn katalysatoren på undersiden og ikke i bakpotta. For meg ser det ut til at de har gjort nettopp dette.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 39781
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: KTM 1290 Super Adventure - BMW R1200/1250GS utfordrer?

Legg inn av AJ »

Ang. pottestørrelse; når Moto Guzzi greier det så gjør garantert BMW det også:

Bilde

Så får man ta katalysatorkladden med på kjøpet... :roll , om man vil eller ikke ;) .
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24601
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: KTM 1290 Super Adventure - BMW R1200/1250GS utfordrer?

Legg inn av Bjerknez »

Enig med tanke på potta. Men den når jo ikke R1300 til anklene engang når det kommer til resten.

Når det er sagt så tror jeg vel neppe at R1300 blir seende slik ut som på bildene over. Jeg blir nok trolig veldig skuffet når jeg ser den i virkeligheten for første gang :)

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7076
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: KTM 1290 Super Adventure - BMW R1200/1250GS utfordrer?

Legg inn av dypen »

FredrikE24 skrev: 15 jan 2023, 16:47 Kommer helt ann på om de klarer å bygge inn katalysatoren på undersiden og ikke i bakpotta. For meg ser det ut til at de har gjort nettopp dette.
Ja hvis de fyller opp plassen mellom hjula er det mulig :)
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Brukeravatar
Snekker.edvin
Innlegg: 496
Registrert: 30 des 2017, 23:30
Motorsykkelen din: Yamaha TDM 850

Re: KTM 1290 Super Adventure - BMW R1200/1250GS utfordrer?

Legg inn av Snekker.edvin »

Screenshot_20230115-184645-961.png
:lol Egoistisk sykkel. Dobbel sete som ekstra utstyr
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
Snekker.edvin
Innlegg: 496
Registrert: 30 des 2017, 23:30
Motorsykkelen din: Yamaha TDM 850

Re: KTM 1290 Super Adventure - BMW R1200/1250GS utfordrer?

Legg inn av Snekker.edvin »

:scratch Eller abonnere

Brukeravatar
FredrikE24
Innlegg: 5029
Registrert: 24 apr 2016, 18:53
Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Bosted: Nordre Follo

Re: KTM 1290 Super Adventure - BMW R1200/1250GS utfordrer?

Legg inn av FredrikE24 »

Snekker.edvin skrev: 15 jan 2023, 18:45 Screenshot_20230115-184645-961.png:lol Egoistisk sykkel. Dobbel sete som ekstra utstyr
Samme løsning hadde R1100GS og R1150GS. Det er praktisk.

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7076
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: KTM 1290 Super Adventure - BMW R1200/1250GS utfordrer?

Legg inn av dypen »

Vedrørende valget mellom BMW og KTM som i mitt tilfelle består bruken så å si 100 % asfalt med mindre jeg må over på grus for å komme videre. Elsker den rå effekten i KTM’n sammen med justeringsmulighetene, lyden, quickshift +++ Fant en artikkel på nettet hvor jeg er enig i veldig mye også varme fra motor som ikke er noe problem, samme med høyde på sykkel, vekt, vindstøy. Hvor butikk / service / rep kan utføres er ikke uten betydning, heller ikke pris og hvordan du føler du blir mottatt hos forhandler da vi alle er forskjellige. Link til artikkel …

BMW 1250 GS vs KTM 1290 Super Adventure. I chose the…

https://scenic.app/bmw-1250-gs-vs-ktm-1 ... chose-the/

Som vanlig drar jeg en historie uten sammenligning for selve innlegget men hvordan du blir mottatt og tilfeldigheter avgjør ditt valg av kjøretøy. En sambygding av meg hadde for mange ti år tilbake gjort det veldig bra på sin håndverksbedrift så han ville bytte ut sin gamle 17M stv med drømmen flaggskipet fra MB. En tur til nærmeste forhandler uten finstasen på hvor velkomsten var lunken der han tittet på utstilt største S klasse. Turen gikk derfor videre litt bort i gata hvor BMW hadde forhandler, her ble han bukket inn og virkelig tatt godt imot på alle måter. På ett lite sted går jungeltelegrafen raskt så påfølgende kveld dukket MB forhandler opp hjemme hos mannen med to biler som kunne tas i nærmere øyesyn og prøvekjøres. Men, det var ikke så veldig interessant da han allerede hadde skrevet kontrakt på flaggskipet fra BMW og det ble veldig mange BMW’er etter den første.

Pris er helt klart ikke uten betydning men det er nok mange som kjøper sykkel hvor differanse på 70 - 85k er uten betydning da du skal ha den i flere år. Men BMW’s tilbud på ny 2023 modell 1250 GSA rett under 300k Performance som inkluderer alt utstyr, Akropovic eksos, fullt koffertsett og 3 år / 30000 km fri servicer inkludert såfremt tilbudet er hos flere forhandlere. Selve tilbudet frister veldig siden jeg har hatt «litt» lyst på GSA i lengre tid. Men den korte turen jeg hadde var ikke overbevisende for mitt bruk da største ankepunktet mitt er det korte registret på motor vs KTM’n som er en langbeint jævel som er sykt turtallsvillig og min bruk er asfalt. Det er mulig jeg ville fått ett annet syn hvis jeg hadde kjørt en god tur over en helg og forhandler er det vel bare to som er aktuelle i forhold til min lokasjon.
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 39781
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: KTM 1290 Super Adventure - BMW R1200/1250GS utfordrer?

Legg inn av AJ »

Artig sak du linket til her, @dypen :) .

Kjenner det klør en del i kjørelysten når jeg leser denne.
Har så langt tett innpå 130.000 storfornøyde KTM kilometere i beltet og satser på en god del mer i 2023 :crazy: .
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24601
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: KTM 1290 Super Adventure - BMW R1200/1250GS utfordrer?

Legg inn av Bjerknez »

Jeg prøvekjørte en R1200RS for en stund siden og jeg synes også denne motoren var noe kortpustet. Så enig med Dypen der. Men det vr lrefter i bøtter og spann vel og merke. Det ble bare mye giring.

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7076
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: KTM 1290 Super Adventure - BMW R1200/1250GS utfordrer?

Legg inn av dypen »

Bjerknez skrev: 15 jan 2023, 19:12 Jeg prøvekjørte en R1200RS for en stund siden og jeg synes også denne motoren var noe kortpustet. Så enig med Dypen der. Men det vr lrefter i bøtter og spann vel og merke. Det ble bare mye giring.
Krefter og moment i bøtter og spann :thumleft
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7076
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: KTM 1290 Super Adventure - BMW R1200/1250GS utfordrer?

Legg inn av dypen »

Det er veldig mange tester der ute mellom 1290 vs GS. Valgen våre og bruken er helt klart forskjellige men i kommentarfeltet vrakes GS på grunn av pris … Link:

https://www.devittinsurance.com/guides/ ... venture-s/

Det ligger veldig mye i denne setningen :)
Performance heads will lean towards the 1290 then, while two-up distance addicts might find the GS a better fit. But it’s so close, we’d definitely suggest booking a test ride on both…
Dommen …
BMW R1250 GS vs KTM 1290 Super Advenutre S: The Verdict

Stating the obvious here, since each bike got one vote from the test crew, but it’s a little hard to pick an overall winner from these two. That’s partly because they’re both so good, and partly because they have slightly different focuses. But that does mean we can give you a steer on which one is more likely to fit your needs.

First up, the KTM is definitely the high-octane option. It’s quicker, lighter and nimbler, thanks to the conventional forks and chain drive, which cut mass and increase agility. And the engine is nuts, putting out power and torque which would have won superbike races not so long ago. Brembo brakes, excellent fit and finish, and a solid electronic aids package rounds off a very strong offering indeed.

The BMW is every bit as satisfying though. It’s got more than ample performance for most riders, but feels slightly more suited to the long run. The ShiftCam motor is a cracker, with loads of grunt all round, and a fabulous exhaust note even with the stock pipe. The bodywork feels more protective, and the maintenance-free shaft drive will be a boon on longer adventures. BMW’s electronics package is strong, especially with some of the add-ons specified, and while both firms have huge accessory ranges, the BMW’s offerings are a little more comprehensive.

Performance heads will lean towards the 1290 then, while two-up distance addicts might find the GS a better fit. But it’s so close, we’d definitely suggest booking a test ride on both…
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

BjørnSover
Innlegg: 452
Registrert: 01 des 2020, 21:34
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2018
Bosted: Stavanger

Re: KTM 1290 Super Adventure - BMW R1200/1250GS utfordrer?

Legg inn av BjørnSover »

Kanskje jeg får prøvekjøre en 1290 til våren… Har ikke planer om å skifte sykkel, og kanskje dumt å prøvekjøre 1290 da :roll

Brukeravatar
FredrikE24
Innlegg: 5029
Registrert: 24 apr 2016, 18:53
Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Bosted: Nordre Follo

Re: KTM 1290 Super Adventure - BMW R1200/1250GS utfordrer?

Legg inn av FredrikE24 »

Har man først hatt en BMW av enten K- eller R-modell så skal det jo litt til å bytte til noe annet. S, F og G er litt sjelløst..

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24601
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: KTM 1290 Super Adventure - BMW R1200/1250GS utfordrer?

Legg inn av Bjerknez »

Jeg har sansen for BMW som merke. Men jeg synes ikke dem har så mye spennende å by på som trigger kjøpelysten min vertfall. S1000RR er jo en rå sak, men ikke helt min cup of tea. Ellers synes jeg det meste derfra er litt ja... gubbete...

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7076
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: KTM 1290 Super Adventure - BMW R1200/1250GS utfordrer?

Legg inn av dypen »

BjørnSover skrev: 15 jan 2023, 20:44 Kanskje jeg får prøvekjøre en 1290 til våren… Har ikke planer om å skifte sykkel, og kanskje dumt å prøvekjøre 1290 da :roll
Er det noe jeg angrer på så er det at jeg ikke har prøvekjørt flere sykler og gjerne lengre i km og tid når jeg først har hatt muligheten!
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Brukeravatar
biker7
Innlegg: 1309
Registrert: 12 feb 2011, 15:41
Motorsykkelen din: BMW R1250GS HP, Honda NX650 Dominator
Bosted: solør

Re: KTM 1290 Super Adventure - BMW R1200/1250GS utfordrer?

Legg inn av biker7 »

FredrikE24 skrev: 15 jan 2023, 16:47 Kommer helt ann på om de klarer å bygge inn katalysatoren på undersiden og ikke i bakpotta. For meg ser det ut til at de har gjort nettopp dette.
Nå er jo ikke katalysatoren i potta i dag heller da.. :roll
Er en ikke alt for stor "klump" på undersiden på 1250`n. Og laangt mindre enn på mange andre sykler gudskjelov :D
bmw_chrome_exhaust_headers_r1250gs_-_adventure_2019.jpg


Og den lille potta på bildet/skisse av GS1300 er jo en Akrapovic-potte. Og mindre/andre potter kan jo settes på 1250`n i dag også det. :thumleft
Her et bilde av 1250`n min med MIVV-potte som er godkjent med DB-killer :
20220702_193700 (1).jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Sist redigert av biker7 den 15 jan 2023, 21:58, redigert 2 ganger totalt.
Mine tidligere og nåværende "hjul-beinte" kamerater er:

-20 BMW R1250GS HP (2021-...) (Nåværende)
-89 Honda NX 650 Dominator (2008 -...) (Nåværende)
-09 BMW F800GS (2019-2021)
-01 Kawasaki ZX9R (2020-2021)
-16 Yamaha MT09 Tracer (2016-2020)
-03 Kawasaki ZX12R (2013-2016)
-99 Kawasaki ZX9R (2010-2013)
-98 Triumph Daytona T595 (955i) (2006-2010)
-93 suzuki GSXR1100 (2002-2006)
-99 suzuki GSXR600 (1999-2002)
-95 kawasaki ZX6R (1998-1999)
-86 suzuki GSX750es (1996-1998)
-83 Honda MT5, 50 ccm (1987-1990)
-58 Tempo Corvette, 5o ccm (1985-1987)

BjørnSover
Innlegg: 452
Registrert: 01 des 2020, 21:34
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2018
Bosted: Stavanger

Re: KTM 1290 Super Adventure - BMW R1200/1250GS utfordrer?

Legg inn av BjørnSover »

dypen skrev: 15 jan 2023, 21:27
BjørnSover skrev: 15 jan 2023, 20:44 Kanskje jeg får prøvekjøre en 1290 til våren… Har ikke planer om å skifte sykkel, og kanskje dumt å prøvekjøre 1290 da :roll
Er det noe jeg angrer på så er det at jeg ikke har prøvekjørt flere sykler og gjerne lengre i km og tid når jeg først har hatt muligheten!
Tenker du prøvekjøring og selge etter noen år?

Svar