tja.. nå har jo 690-motoren til KTM hatt 75hk helt fra 2019 vel, så ikke store forskjellen fra de 77,5 hestene i den kommende Ducati-motoren.
Men godt mulig KTM vil komme enda sterkere tilbake etterhvert for å "banke" den nye konkurrenten

tja.. nå har jo 690-motoren til KTM hatt 75hk helt fra 2019 vel, så ikke store forskjellen fra de 77,5 hestene i den kommende Ducati-motoren.
Glemte denne detaljen i farten... Nemlig at KTM 690 motoren fortsatt er størst med sine 693 kubikkcm. Så hvis de gjør noe om de tar seg bryet med å ta opp konkurransen med nykommeren fra Ducati så blir det antakelig en liten justering av moment of HK. Og kanskje gjøre noe for å øke serviceintervallene.biker7 skrev: 28 okt 2023, 02:12tja.. nå har jo 690-motoren til KTM hatt 75hk helt fra 2019 vel, så ikke store forskjellen fra de 77,5 hestene i den kommende Ducati-motoren.
Men godt mulig KTM vil komme enda sterkere tilbake etterhvert for å "banke" den nye konkurrenten![]()
Ja, helt klart spennende … tourer og cruiser med bokser åtter.AJ skrev: 24 mai 2024, 09:53 Spennende saker fra kinesiske GWM:
https://www.advrider.com/gwms-new-eight ... -unveiled/
I følge cycleworld blir det en sykkel som er utstyrt som en premium personbil med godt kjente produsenter på eksempel bremser, kjøpegruppe er de som sikter mot ny Gold Wing, K1600 GLT o.l. Hva med pris i Norge … Ser hotcars har satt opp en tabell og sammenlignet blant annet fysiske mål mot Gold Wing. Link:Jompa skrev: 26 mai 2024, 23:08 Cykle World har litt mere.
To prototyper så langt basert på Honda?
https://www.cycleworld.com/motorcycle-n ... -revealed/
Enig med deg i det, blir for stort, bredt og tungt for min del i alle fall. Med den Stressless´n så er det jo fare for å sovne.Bjerknez skrev: 27 mai 2024, 10:52 Det der er ikke motorsykler i min øyne. Det er biler med to hjul uten tak. Dem ser bra ut isolert sett, men dette er rett frem sykler som er aaaalt for tunge til at jeg hadde trivdes på en slik. Men skal man dunke gjennom Tyskland så sier jeg ja takk :)
men 2.000cc var jo litt snaut da![]()