Fra cruisings til grusings

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
kaLARSnikov
Motorsykkelen din: '20 Tiger 900 Rally Pro

Re: Fra cruisings til grusings

Legg inn av kaLARSnikov »

AJ skrev: 31 mar 2025, 14:07
kaLARSnikov skrev: 31 mar 2025, 14:01 endte jeg med en rotoravfukter av typen Cotes CL26 fra F-Tech. Har god tro på at dette vil løse mye av problematikken, men har ikke hatt anledning til å faktisk montere den opp ennå så foreløpig har jeg ingen tilbakemelding annet enn at kundeservicen fra F-Tech får terningkast seks fra meg.
Nyttig info om et produkt som jeg nå vurderer å sjekke nærmere :drg

Hva betalte du?
Ca. 26000,- om jeg ikke husker feil, inkl. alt av slanger og slikt man trenger til montering, en hylle til å skru i veggen som den kan stå på (som man sikkert ikke trenger være spesielt handy for å lage selv) og filter til mange år fremover.

Til sammenligning var "tilbudet" fra den nevnte lokale aktøren nesten 70k, da med montering og hullboring i veggen (som for øvrig bare er standard leca) og en Dantherm avfukter som på papiret er mye dårligere enn jeg endte med. Så da var valget enkelt med å ta jobben selv, så får man satse på at det ikke straffer seg...

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Re: Fra cruisings til grusings

Legg inn av AJ »

kaLARSnikov skrev: 31 mar 2025, 14:47
Ca. 26000,- om jeg ikke husker feil, inkl. alt av slanger og slikt man trenger til montering, en hylle til å skru i veggen som den kan stå på (som man sikkert ikke trenger være spesielt handy for å lage selv) og filter til mange år fremover.
Takker :-) !

Svar