Nineball skrev: I dag, 11:16
Parkeringen var på kun 85 kr ved betaling på automat. Og ja jeg er ikke glad i sånne parkeringsavgifter, men her må vi vel ta dette som en del av finansieringen av denne vårmønstringen. Det var jo ingen annen form for betaling for besøkende.
OK...
En liten overreaksjon fra meg der, altså...
Men... hvor var parkeringsautomaten

.
Og skiltingen om at det var parkeringsavgift på stedet?
La ikke merke til noen av delene...
Men det skyldes nok naturligvis min egen uoppmerksomhet...
Uansett ergerlig å få et påslag på 59 kr. fordi jeg ikke betalte på stedet, men får refning i nettbanken i stedet.
Så ja, fortsatt et norsk parkeringsavgifthelvete
Og siden jeg var der begge dagene uten å betale på denne bortgjemte automaten får jeg nok en regning på 144 kr. etterhvert...
Noen tanker rundt det det du skriver her:
men her må vi vel ta dette som en del av finansieringen av denne vårmønstringen. Det var jo ingen annen form for betaling for besøkende.
Er nok ikke fullt ut enig med deg her. Når NOVA og MC-bransjen inviterer til slike mønstringer så får de også bære kostnadene og være såpass generøse at de tilbyr de besøkende og potensielle kunder gratis parkering.
Hva om f.eks. Tyrigrava skulle ta parkeringsavgift på onsdagstreffene der de gangene utstyrs- og MC-butikker setter opp salgsboder og tilbud om demokjøringer der, som f.eks. i dag med bla. mulighet for demokjøring av CF Moto?
Men ingen grunn til videre diskusjon, eller polemikk, om man vil, om dette hvor man neppe lar seg overbevise og bli enige uansett.
Jeg finner meg i at det er slik siden jeg betaler, men holer fast ved at jeg synes det er en uting med parkeringsavgift på et
utendørsarrangement/utstilling som dette.