VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!
- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!
Om du får med deg gammelgutt fra Sandvika så trenger jo ikke jeg å kjøre lengre enn til Langebru egentlig. Så tar vi oppsamling der? Kjører Eidsfoss, Hvittingfoss og opp til Vindfjelltun?
Det er det samme for skylda hvem som har den...
Hva skal på Hvittingfoss å gjøre?. Er det vel bedre å kjøre mot Tønsberg og så krysse over til Lågendalen nedenfor nedenfor Hof. Og nå med rettopognedsykkel er du vel heller ikke redd for RV 306?.Dexter skrev:Om du får med deg gammelgutt fra Sandvika så trenger jo ikke jeg å kjøre lengre enn til Langebru egentlig. Så tar vi oppsamling der? Kjører Eidsfoss, Hvittingfoss og opp til Vindfjelltun?

- Dexter
Skal du på 306 så blir det uten meg. Det handler ikke om hvilken sykkel jeg kjører, men at jeg faktisk ønsker å beholde varigheten både på sykkelen og enkelte indre organerGammelgutt skrev:Hva skal på Hvittingfoss å gjøre?. Er det vel bedre å kjøre mot Tønsberg og så krysse over til Lågendalen nedenfor nedenfor Hof. Og nå med rettopognedsykkel er du vel heller ikke redd for RV 306?.Dexter skrev:Om du får med deg gammelgutt fra Sandvika så trenger jo ikke jeg å kjøre lengre enn til Langebru egentlig. Så tar vi oppsamling der? Kjører Eidsfoss, Hvittingfoss og opp til Vindfjelltun?

Og at du skal på E18 å kukkelure skjønner jeg ikke

EDIT: Det betyr jo at jeg ikke klarer å være i drammensområde før absolutt tidligst 1730
Jeg tenkte ikke og kjøre 306, men første vei nedenfor Hof og over til Lågendalen. Tror ikke det blir noe lenger enn om Hvittingfoss, men morsommere.
- Guro78
- Motorsykkelen din: HD sportster 1200
Jo har jo veldig lyst til Vindfjelltunet også, men vanskelig å være alle steder på én gangGammelgutt skrev:Trodde du hadde satt av denne tirsdagen til Vindfjelltuntur?.Guro78 skrev:Det er imidlertid en sjanse for at jeg skal til litt andre trakter da jeg delvis har lovet meg bort, men burde vite mer om dette innen mandagen er over... Er jeg ledig :[-o< har jeg hvertfall veldig lyst til å ta meg en tur på Vindfjelltunet!

Nå lager jeg kanskje mye tungvindt/jobb for folk, men dette møtestedet på Langebru, hvor/når er det? Sånn at jeg kan henge meg på derifra evt (for er unødvendig for folk med for mange møtesteder, kanskje...?Dexter skrev:.... så trenger jo ikke jeg å kjøre lengre enn til Langebru egentlig. Så tar vi oppsamling der? Kjører Eidsfoss, Hvittingfoss og opp til Vindfjelltun?

Eller om jeg møter Gammelgutt og Togmannen på Shell ved "gamle Lierbommen" et bestemt klokkeslett, det er jo like greit? Tar som sagt en sikker avgjørelse i kveld i 20-21 tiden :-)
- Dexter
Langebru er der de 2 rundkjøringene ligger hvor du kan kjøre til Hokksund eller til Kongsberg. Det ligger en Shell stasjon og et gjestgiveri der. Om det er kortere og enklere for deg å kjøre til gamle lierbommen så gjør du det. Om det er kortere og enklere for deg å møte på Langebru så gjør vi det. Det kommer jo også litt an på hvor du har lyst å kjøre da Gammelgutt har tenkt å ta en litt annen rute enn meg.
Om Togmannen og jeg kjører om Sollihøgda og Skaret så kommer vi jo ned til Lier. Kanskje Mekkern blir med?.
Om tida blir så knapp kan hende, så kan vi også kjøre E18 fra Sandvika, uffameg, håper vi ikke får så dårlig tid.
Om tida blir så knapp kan hende, så kan vi også kjøre E18 fra Sandvika, uffameg, håper vi ikke får så dårlig tid.
- Dexter
Ikke vent på meg da. Jeg finner frem uansett.Gammelgutt skrev:Om Togmannen og jeg kjører om Sollihøgda og Skaret så kommer vi jo ned til Lier. Kanskje Mekkern blir med?.
Jeg kan jo starte når som helst, dere andre får gi beskjed om når det passer for dere. Tenkte å kjøre om Langebru og Eidsfoss og ikke E18 nedover, og da kan vi vel møte Dexter på Langebru?.
- Dexter
Du e nu søt GammelguttGammelgutt skrev:Jeg kan jo starte når som helst, dere andre får gi beskjed om når det passer for dere. Tenkte å kjøre om Langebru og Eidsfoss og ikke E18 nedover, og da kan vi vel møte Dexter på Langebru?.

- Guro78
[Åff kårs]!!! -Bare jeg som er heeelt fjern i dag, hehe; jeg bor jo bare 5-6 min unnaDexter skrev:Langebru er der de 2 rundkjøringene ligger hvor du kan kjøre til Hokksund eller til Kongsberg. Det ligger en Shell stasjon og et gjestgiveri der. Om det er kortere og enklere for deg å kjøre til gamle lierbommen så gjør du det. Om det er kortere og enklere for deg å møte på Langebru så gjør vi det. Det kommer jo også litt an på hvor du har lyst å kjøre da Gammelgutt har tenkt å ta en litt annen rute enn meg.

- Dexter
Da ser det ut for at det blir oppmøte på Langebru i morgen. Tid vil være ca. 1720 tenker jeg. Om det passer for dere andre så blir det perfekt. Når det gjelder å få med seg mest mulig Guro78, så er det ingen som har sagt noe om hvordan rute hjemveien går
Så her er alle muligheter åpne!

-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
skal se om jeg får truet vakta mi på noen andre noen timer... 

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
- Guro78
Da er jeg der såfall 1718Dexter skrev:Da ser det ut for at det blir oppmøte på Langebru i morgen. Tid vil være ca. 1720 tenker jeg. Om det passer for dere andre så blir det perfekt. Når det gjelder å få med seg mest mulig Guro78, så er det ingen som har sagt noe om hvordan rute hjemveien gårSå her er alle muligheter åpne!

- Dexter
Den er grei!Guro78 skrev:Da er jeg der såfall 1718Dexter skrev:Da ser det ut for at det blir oppmøte på Langebru i morgen. Tid vil være ca. 1720 tenker jeg. Om det passer for dere andre så blir det perfekt. Når det gjelder å få med seg mest mulig Guro78, så er det ingen som har sagt noe om hvordan rute hjemveien gårSå her er alle muligheter åpne!
;)