VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
Dexter
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av Dexter »

Om du får med deg gammelgutt fra Sandvika så trenger jo ikke jeg å kjøre lengre enn til Langebru egentlig. Så tar vi oppsamling der? Kjører Eidsfoss, Hvittingfoss og opp til Vindfjelltun?
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Gammelgutt

Legg inn av Gammelgutt »

Dexter skrev:Om du får med deg gammelgutt fra Sandvika så trenger jo ikke jeg å kjøre lengre enn til Langebru egentlig. Så tar vi oppsamling der? Kjører Eidsfoss, Hvittingfoss og opp til Vindfjelltun?
Hva skal på Hvittingfoss å gjøre?. Er det vel bedre å kjøre mot Tønsberg og så krysse over til Lågendalen nedenfor nedenfor Hof. Og nå med rettopognedsykkel er du vel heller ikke redd for RV 306?. :lol

Brukeravatar
Dexter

Legg inn av Dexter »

Gammelgutt skrev:
Dexter skrev:Om du får med deg gammelgutt fra Sandvika så trenger jo ikke jeg å kjøre lengre enn til Langebru egentlig. Så tar vi oppsamling der? Kjører Eidsfoss, Hvittingfoss og opp til Vindfjelltun?
Hva skal på Hvittingfoss å gjøre?. Er det vel bedre å kjøre mot Tønsberg og så krysse over til Lågendalen nedenfor nedenfor Hof. Og nå med rettopognedsykkel er du vel heller ikke redd for RV 306?. :lol
Skal du på 306 så blir det uten meg. Det handler ikke om hvilken sykkel jeg kjører, men at jeg faktisk ønsker å beholde varigheten både på sykkelen og enkelte indre organer :knegg

Og at du skal på E18 å kukkelure skjønner jeg ikke :scratch Nå er det slik at jeg slipper sannsynligvis ikke hjemmefra før tidligst kl. 17. det setter jo nødvendigvis noen begrensninger, men det kommer jo an på når dere kjører. Er dere veldig tidlig ute så bare tar jeg med de som er på denne siden åsså møtes vi på Vindfjelltunet heller tenker jeg.

EDIT: Det betyr jo at jeg ikke klarer å være i drammensområde før absolutt tidligst 1730

Gammelgutt

Legg inn av Gammelgutt »

Jeg tenkte ikke og kjøre 306, men første vei nedenfor Hof og over til Lågendalen. Tror ikke det blir noe lenger enn om Hvittingfoss, men morsommere.

Brukeravatar
Guro78
Motorsykkelen din: HD sportster 1200

Legg inn av Guro78 »

Gammelgutt skrev:
Guro78 skrev:Det er imidlertid en sjanse for at jeg skal til litt andre trakter da jeg delvis har lovet meg bort, men burde vite mer om dette innen mandagen er over... Er jeg ledig :[-o< har jeg hvertfall veldig lyst til å ta meg en tur på Vindfjelltunet! :thumleft
Trodde du hadde satt av denne tirsdagen til Vindfjelltuntur?. :scratch
Jo har jo veldig lyst til Vindfjelltunet også, men vanskelig å være alle steder på én gang ;-);) Det er nemlig en "jente-gjeng" jeg har fått kontakt med som nettopp kjører på..ja...tirsdagene og jeg ønsker å bli kjent med disse! Vet jeg ikke sikkert om det blir bra oppmøte der innen 20-21 tiden i kveld går jeg heller for Vindfjelltunet :-)
Dexter skrev:.... så trenger jo ikke jeg å kjøre lengre enn til Langebru egentlig. Så tar vi oppsamling der? Kjører Eidsfoss, Hvittingfoss og opp til Vindfjelltun?
Nå lager jeg kanskje mye tungvindt/jobb for folk, men dette møtestedet på Langebru, hvor/når er det? Sånn at jeg kan henge meg på derifra evt (for er unødvendig for folk med for mange møtesteder, kanskje...? ;-);)
Eller om jeg møter Gammelgutt og Togmannen på Shell ved "gamle Lierbommen" et bestemt klokkeslett, det er jo like greit? Tar som sagt en sikker avgjørelse i kveld i 20-21 tiden :-)

Brukeravatar
Dexter

Legg inn av Dexter »

Langebru er der de 2 rundkjøringene ligger hvor du kan kjøre til Hokksund eller til Kongsberg. Det ligger en Shell stasjon og et gjestgiveri der. Om det er kortere og enklere for deg å kjøre til gamle lierbommen så gjør du det. Om det er kortere og enklere for deg å møte på Langebru så gjør vi det. Det kommer jo også litt an på hvor du har lyst å kjøre da Gammelgutt har tenkt å ta en litt annen rute enn meg.

Gammelgutt

Legg inn av Gammelgutt »

Om Togmannen og jeg kjører om Sollihøgda og Skaret så kommer vi jo ned til Lier. Kanskje Mekkern blir med?.

Om tida blir så knapp kan hende, så kan vi også kjøre E18 fra Sandvika, uffameg, håper vi ikke får så dårlig tid.

Brukeravatar
Dexter

Legg inn av Dexter »

Gammelgutt skrev:Om Togmannen og jeg kjører om Sollihøgda og Skaret så kommer vi jo ned til Lier. Kanskje Mekkern blir med?.

Om tida blir så knapp kan hende, så kan vi også kjøre E18 fra Sandvika, uffameg, håper vi ikke får så dårlig tid.
Ikke vent på meg da. Jeg finner frem uansett.

Gammelgutt

Legg inn av Gammelgutt »

Jeg kan jo starte når som helst, dere andre får gi beskjed om når det passer for dere. Tenkte å kjøre om Langebru og Eidsfoss og ikke E18 nedover, og da kan vi vel møte Dexter på Langebru?.

Brukeravatar
Dexter

Legg inn av Dexter »

Gammelgutt skrev:Jeg kan jo starte når som helst, dere andre får gi beskjed om når det passer for dere. Tenkte å kjøre om Langebru og Eidsfoss og ikke E18 nedover, og da kan vi vel møte Dexter på Langebru?.
Du e nu søt Gammelgutt :rose

Brukeravatar
Guro78

Legg inn av Guro78 »

Dexter skrev:Langebru er der de 2 rundkjøringene ligger hvor du kan kjøre til Hokksund eller til Kongsberg. Det ligger en Shell stasjon og et gjestgiveri der. Om det er kortere og enklere for deg å kjøre til gamle lierbommen så gjør du det. Om det er kortere og enklere for deg å møte på Langebru så gjør vi det. Det kommer jo også litt an på hvor du har lyst å kjøre da Gammelgutt har tenkt å ta en litt annen rute enn meg.
[Åff kårs]!!! -Bare jeg som er heeelt fjern i dag, hehe; jeg bor jo bare 5-6 min unna :lol Det spiller ingen trille for meg hvor jeg kjører, så lenge veien fører til "Rom", men forstår det sånn at de andre kanskje drar litt tidligere enn deg? Da har jeg såfall lyst til å henge meg på dem for å få full valuta for avspasseringsdagen, men hvis vi uansett skal innom Langebru komemr jeg også dit ;-);)

Brukeravatar
Dexter

Legg inn av Dexter »

Da ser det ut for at det blir oppmøte på Langebru i morgen. Tid vil være ca. 1720 tenker jeg. Om det passer for dere andre så blir det perfekt. Når det gjelder å få med seg mest mulig Guro78, så er det ingen som har sagt noe om hvordan rute hjemveien går :thumleft Så her er alle muligheter åpne!

mekkern
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.

Legg inn av mekkern »

skal se om jeg får truet vakta mi på noen andre noen timer... :punch
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Guro78

Legg inn av Guro78 »

Dexter skrev:Da ser det ut for at det blir oppmøte på Langebru i morgen. Tid vil være ca. 1720 tenker jeg. Om det passer for dere andre så blir det perfekt. Når det gjelder å få med seg mest mulig Guro78, så er det ingen som har sagt noe om hvordan rute hjemveien går :thumleft Så her er alle muligheter åpne!
Da er jeg der såfall 1718 ;-);)

Brukeravatar
Dexter

Legg inn av Dexter »

Guro78 skrev:
Dexter skrev:Da ser det ut for at det blir oppmøte på Langebru i morgen. Tid vil være ca. 1720 tenker jeg. Om det passer for dere andre så blir det perfekt. Når det gjelder å få med seg mest mulig Guro78, så er det ingen som har sagt noe om hvordan rute hjemveien går :thumleft Så her er alle muligheter åpne!
Da er jeg der såfall 1718 ;-);)
Den er grei!

Svar