Aktiv og aktiv...
Nuvel. Jeg rusler da med litt skriving om dagen og natten. Har revidert hjemmesiden min bl.a. Den har liggi brakk siden 2009, men nå har jeg i hvert fall fått sletta det som lå der og begynt så smått med litt nytt innhold. Foreløpig veldig lite, og jeg vet ikke helt åssen jeg skal ha siden ennå. Jeg er også såpass lat at jeg har valgt en web-host som tilbyr sånne ferdige opplegg med templates. Det gir jo klare begrensninger når det gjelder layout og design, og bildegjengivelsen blir ikke allverden. Men det holder for meg. Og jeg gidder rett og slett ikke lære meg alskens HTML og .CSS og alt hva det heter...
Besøk gjerne siden og kommenter hva dere syns. Som sagt er det ikke særlig mye innhold der ennå. Men snart begynner sesongen, og da skal det vel gå an å få noen turreferater og litt bilder der tenker jeg.
http://jalmar-travel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja, og så har jeg helt glemt å fortelle at jeg har bytta ut Donken. Etter 8 års tjeneste fikk han avløsning sist høst. Han blei bytta ut med ei fransk, lekker og langbeint ei. Hu heter Madame Noir, og er en 2010-modell C3 1,6 HDI Exclusive. Sprek lita snelle som er veldig økonomisk, og samtidig gjør stort sett det hu får beskjed om. Kan vel ikke be om stort mer da vel???