TBI81 skrev:MaxTron skrev:Svolp skrev:Oida..
Bor selv i Stavanger men og ta ut sykkelen alt nå syntes jeg blir tidlig.. Bare for en A til B tur kunne det jo ha funka men det er så mye salt, sand, bås og annet møkk på veia at jeg smører tålmodigheten min litt til....
Kenneth
Endelig en som tenker fornuftig, og ikke lar PMS'n styre livet sitt heilt

Baaare missunnelige

Helt ærlig!!: Nei, faktisk ikke.
Ikke missunnelig på å få ødelagt sykkelen av salt, ikke missunnelig på å kjøre på kald, våt asfalt som gir bare en liten brøkdel av det grepet som kald, våt asfalt gir på sommeren når det tross alt er litt varme i grunnen, og å sitte med hjerte i halsen i svingene fordi en vet at her er det sannsynligvis dårlig feste, men en vet jo aldri akkurat hvor dårlig feste det er. Og til slutt heller ikke missunnelig på å ikke vite rundt hvilken sving det ligger ekstra mye strøsand oppå asfalten, men plutselig kan en kjøre rett inn i det.
Vil heller ikke ha tilbake den tida da æ ikke tenkte sånn på tross av advarsla.

No var jo æ heldig og slapp bare med støkken og hjerteklapppp, Hadde bare nån småslipp, aldri velta i stor fart i sving HELDIGVIS!!
GammelMax'n er jo rusta og korrodert og fæl, men det meste av det må vel utette undersjøiske tunneler få skylda for
](./images/smilies/grrr.gif)