Flott sykkel da GlobeGlobe skrev:Jeg er IKKE sikker...for å si det sånn. Men, skal se på, ta på, prøvesitte OG prøvekjøre NORGE :-)
Salg av TDM er ikke planlagt, skal ikke være uten MC en dag i sesongen 2011 for å si det sånn![]()
Har ingen grunn til å selge TDM, ei heller noen god rasjonell grunn til å kjøpe NORGE. Men, er følelsene med når jeg prøvesitter og prøvekjører...ja da kan alt skje!
Men...det er mye penger! Så vi får se. Litt moro med denne er at det ikke går så mange av dem.....enda
En sykkel efter min smak.Globe skrev: Min nysgjerrighet er rettet mot 2011 Moto Guzzi Norge GT 8V 1200
Morten skrev:Hmmmm...skummelt å prøvekjøre, blir fort dyrt :-)
Var på noen "åpne hus" sist høst, takket pent nei til all prøvekjøring, kjenner meg selv litt for godt til at jeg tok sjangsen :o)
Men den Moto Guzzien er vakker
Men dette med motorsykkel er jo ikke helt rasjonelt da sånn i utgangspunktet. Her knytter vi en interesse og følelser sammen, så vi gjør det vi føler for tenker jegGlobe skrev:Jeg er IKKE sikker...for å si det sånn. Men, skal se på, ta på, prøvesitte OG prøvekjøre NORGE :-)
Salg av TDM er ikke planlagt, skal ikke være uten MC en dag i sesongen 2011 for å si det sånn![]()
Har ingen grunn til å selge TDM, ei heller noen god rasjonell grunn til å kjøpe NORGE. Men, er følelsene med når jeg prøvesitter og prøvekjører...ja da kan alt skje!
Men...det er mye penger! Så vi får se. Litt moro med denne er at det ikke går så mange av dem.....enda
Du kan jo også kjøpe rimelig SVÆRE greier, og slippe å bytte navnIntruder skrev:Skulle jeg kjørt noe større enn Intruder,må det bli en annen custom(?)-sykkel,da det er
slike jeg er mest interessert i.
Kjøper jeg en dobbelt så stor får jeg en som går litt fortere,drar litt bedre,er mye tyngre og
koster meg en haug med cash...![]()
Dette er det ikke verdt etter min mening,men dette er jo en ting hver og en vet best med
seg selv..![]()
![]()
![]()
Så en ny Intruder 1800 som rulla stolt og kry ut fra Motorspeed på Lillehammer,nå er den tilbake i lokalene som brukt,bare litt kjørt men har tapt seg bra i pris...MaxTron skrev:Du kan jo også kjøpe rimelig SVÆRE greier, og slippe å bytte navnIntruder skrev:Skulle jeg kjørt noe større enn Intruder,må det bli en annen custom(?)-sykkel,da det er
slike jeg er mest interessert i.
Kjøper jeg en dobbelt så stor får jeg en som går litt fortere,drar litt bedre,er mye tyngre og
koster meg en haug med cash...![]()
Dette er det ikke verdt etter min mening,men dette er jo en ting hver og en vet best med
seg selv..![]()
![]()
![]()
![]()