Cbr skrev:10.000.- er ingenting for det så redde livet ditt i 5 hele år. Gps greiene du har gjør noe, men er langt fra likegodt så Thermahelmet gps. Men kunne vært bra som et tillegg å er jo bedre en ingenting. Hva nok de så syntes setebelte og airbag hva tøft og nytt når det kom og. Rart så mange biler så har det nå??? Dyrt!
Spør en ambulanse sjåfør hva han synes om saken.
Tror den hjelmen vil dette å andre merker følge etter med lignene løsninger.
Joda ser absolutt den... Men for å snu litt på flisa.
Kjører du med supersoft gummiblanding, som er så myk og holder så bra i asfalten at dekkene slites ut etter 2-3000 km?
DET er jo absolutt det tryggeste dekkvalget man kan gjøre, men det går på kompromiss av budsjett.
Har du tilsvarende best of the best of the best kjøredress?
For så å sette det helt på spissen... Den sykkelen du kjører, er det en sykkel som gir optimal sikkerhet?
Jeg er ikke ute å arresetere deg for å kjøpe en dyr hjelm, jeg synes det er helt fantastisk at du ønsker å prioritere så mye penger hvert år på bare
ett av sikkerhetsutstyrene du bruker.
Jeg er også taknemmelig for å ha hørt om dette systemet via deg, for intill i dag, var dette helt nytt for meg.
Som du sier, når andre hjelmprodusenter ser dette, vil det nok ikke ta alt for lange tiden før de implementerer dette, og hvem vet. Kanskje det blir en del av hva alle CE godkjente hjelmer må ha en gang i tiden? (Der er lov å håpe).