Jepp, var den æ mente ja!Cbr skrev:e-tint? ska legge det ut.
Og hvor mye ble det kostende til slutt?
Prøvd den enda?? Mørk nok??? Rask nok på auto????
Ser ikke dumt ut, men kan kanskje fortsatt bli blendet fra siden?
Jepp, var den æ mente ja!Cbr skrev:e-tint? ska legge det ut.
Joda ser absolutt den... Men for å snu litt på flisa.Cbr skrev:10.000.- er ingenting for det så redde livet ditt i 5 hele år. Gps greiene du har gjør noe, men er langt fra likegodt så Thermahelmet gps. Men kunne vært bra som et tillegg å er jo bedre en ingenting. Hva nok de så syntes setebelte og airbag hva tøft og nytt når det kom og. Rart så mange biler så har det nå??? Dyrt!
Spør en ambulanse sjåfør hva han synes om saken.
Tror den hjelmen vil dette å andre merker følge etter med lignene løsninger.
Dette så LANGT bedre ut enn hva jeg fikk inntrykk av fra din egen post.Cbr skrev:Alt for dill å sette på. Visir burde kommet med slikt på.
Jo, tror også det, men tror det var "ytterskall", dempemasse, så ett skall til, og så dempemasse/for..Cbr skrev:Er det ikke dempningen så gjør mest, å ikke skallet?
Som sakt, husker ikke detaljene rundt dette, husker heller ikke hvor lenge siden det var æ las om det, men TROOOR det var i ett Bike-blad for ett halvår siden eller mer... (tida går vist fortare dess gamlar en blir, så usikker også på dette )Cbr skrev:Svært da?
Helt enig.Banditmannen skrev:I det øyeblikk vi setter oss på en motorsykkel, har vi VALGT å ta en viss risiko!
Så får det være opp til hver enkelt hvordan man innretter seg slik at man kompenserer for noe av denne risikoen...
Om man nå velger å ikle seg en fluoriserende airbag-vest, verdens beste hjem, ryggskinner, nakkekrave, skinnvest med kevlar, o.s.v, er man fremdeles mer utsatt en en som tar bussen!
Kall det hva du vil, valg, kompromisser, prioriteringer, blir det uansett!
Var vel egentlig ikke ment som kritikk til trådstarter, mer en presisering av det selvsagte, at det er opp til hver enkelt...Kawasaki skrev:Helt enig.Banditmannen skrev:I det øyeblikk vi setter oss på en motorsykkel, har vi VALGT å ta en viss risiko!
Så får det være opp til hver enkelt hvordan man innretter seg slik at man kompenserer for noe av denne risikoen...
Om man nå velger å ikle seg en fluoriserende airbag-vest, verdens beste hjem, ryggskinner, nakkekrave, skinnvest med kevlar, o.s.v, er man fremdeles mer utsatt en en som tar bussen!
Kall det hva du vil, valg, kompromisser, prioriteringer, blir det uansett!
Det forekommer meg at trådstarter er i overkant "nervøs" og sikkerhetsbevisst. Jeg hadde heller tatt bussen.
Nei bevares,mente da ikke at du kritiserte trådstarter selv om jeg var enig i det du skrev.Så jo at det var generellt ment.Banditmannen skrev:Var vel egentlig ikke ment som kritikk til trådstarter, mer en presisering av det selvsagte, at det er opp til hver enkelt...Kawasaki skrev:Helt enig.Banditmannen skrev:I det øyeblikk vi setter oss på en motorsykkel, har vi VALGT å ta en viss risiko!
Så får det være opp til hver enkelt hvordan man innretter seg slik at man kompenserer for noe av denne risikoen...
Om man nå velger å ikle seg en fluoriserende airbag-vest, verdens beste hjem, ryggskinner, nakkekrave, skinnvest med kevlar, o.s.v, er man fremdeles mer utsatt en en som tar bussen!
Kall det hva du vil, valg, kompromisser, prioriteringer, blir det uansett!
Det forekommer meg at trådstarter er i overkant "nervøs" og sikkerhetsbevisst. Jeg hadde heller tatt bussen.