Snart!

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Snart!

Legg inn av ArcticTiger »

MaxTron skrev:
Globe skrev:Her er et, tatt utenfor Operahuset, forrige helg :thumleft
Bilde
(Globe, bubbu og Gizmodude)
Bildet er tatt av cbrdama
Jasså, vært å tatt bilde forran verdens største og styggeste naust ja...

Jeg syns det (operan) ligner mer på en stor, jålete cabin-cruiser som noen har kjørt på land i fylla :mk

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Snart!

Legg inn av MaxTron »

ArcticTiger skrev:
MaxTron skrev:
Globe skrev:Her er et, tatt utenfor Operahuset, forrige helg :thumleft
Bilde
(Globe, bubbu og Gizmodude)
Bildet er tatt av cbrdama
Jasså, vært å tatt bilde forran verdens største og styggeste naust ja...

Jeg syns det (operan) ligner mer på en stor, jålete cabin-cruiser som noen har kjørt på land i fylla :mk
Kunne sikkert ha bygd mange mil med sikker vei OG forkortet ventetid på operasjoner med de penga der...

En av de tinga æ IKKE skjønner med politikk: Vist de får spørsmål om å bruke penger på vei, sykehus, skoler o.s.v. snakker de om at vi må være forsiktige ellers blir inflasjonen KJEMPESTOR og rentene går i taket, men dette var ikke engang tema når de skulle ha opera...???????? :scratch
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

mekkern
Innlegg: 7656
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Snart!

Legg inn av mekkern »

eller øyfolket med 50kr for ferjebilletten som får tunnel med 300kr i bompenger..2 år etterpå er det tomt for folk på øya.. :sk?
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
gsx750_80
Innlegg: 2212
Registrert: 24 apr 2010, 19:34
Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
Sted: Trøndelag
Kontakt:

Re: Snart!

Legg inn av gsx750_80 »

Globe skrev:Blackbird og TBI81: Vi er mange her i Trondheim som bare venter på at isen fra huset videre gjennom boligfeltet skal smelte...ikke lenge til nå...så er vi flere \:D/ ... og jeg hilser alltid...og hilser tilbake! :thumleft
En nabo og jeg kjørte noen få mil til Solsiden som det kalles, i Trondheim, i ettermiddag. Temperaturen var vel omkring 10 grader, så det var greit i så måte. Det eneste vi måtte passe på var ikke å bli nedsprutet av vann fra møtende biler, spesielt i forbindelse med vanndammer på gamle E6 mellom Stjørdal og Trondheim.
Vi registrerte totalt 5 MC, inkludert våre egne. Vi hørte en oppe på "nye E6", som hadde et brutalt turtall. Mulig han drev og trente på nødakselerasjon eller noe.. ;e
mvh

-gsx750_80

Cbr
Innlegg: 568
Registrert: 18 nov 2009, 13:57
Motorsykkelen din: Honda CBR 600RR 08 Hannspree Ten Kate
Sted: Rogaland

Re: Snart!

Legg inn av Cbr »

17 varmegrader idag, hva mildt på morgenen i 07:00 tia. Sol, men blåste litt. Virke som vi er endligt ferdige med minus gradene. Siste uka ikke hatt behov for å fyre i peisen..

Brukeravatar
SheDevil
Innlegg: 1910
Registrert: 19 des 2008, 06:37
Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
Sted: Sør-Trøndelag

Re: Snart!

Legg inn av SheDevil »

gsx750_80 skrev:
Globe skrev:Blackbird og TBI81: Vi er mange her i Trondheim som bare venter på at isen fra huset videre gjennom boligfeltet skal smelte...ikke lenge til nå...så er vi flere \:D/ ... og jeg hilser alltid...og hilser tilbake! :thumleft

En nabo og jeg kjørte noen få mil til Solsiden som det kalles, i Trondheim, i ettermiddag. Temperaturen var vel omkring 10 grader, så det var greit i så måte. Det eneste vi måtte passe på var ikke å bli nedsprutet av vann fra møtende biler, spesielt i forbindelse med vanndammer på gamle E6 mellom Stjørdal og Trondheim.
Vi registrerte totalt 5 MC, inkludert våre egne. Vi hørte en oppe på "nye E6", som hadde et brutalt turtall. Mulig han drev og trente på nødakselerasjon eller noe.. ;e
Berre lekkert :thumleft
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil

Brukeravatar
Gliciouz
Innlegg: 127
Registrert: 07 mar 2011, 16:45
Motorsykkelen din: Suzuki GSX-R 750 1998

Re: Snart!

Legg inn av Gliciouz »

her renner det vann gjennom taket...ikke bra....vært oppe og måkt snø idag... sommern er om hjørnet....

Brukeravatar
Kjelvis
Innlegg: 76
Registrert: 16 nov 2010, 11:20
Motorsykkelen din: Honda Deauville

Re: Snart!

Legg inn av Kjelvis »

Yes yes, her i Trondheim renner snøen bort! All den hvite dritten som lavet ned i forrige uke... Skal sette på batteriet til lading over natta. Så er det bare å tusle ut i garasjen med batteriet i morgen og starte opp, høre på motoren og kjenne på bensinlukta. Og om kun kort tid er det bare å trille ut på veien, også for oss som bor i de høyere strøkene av Trondheim.

Entrak
Innlegg: 53
Registrert: 15 sep 2010, 19:18
Motorsykkelen din: Aprilia Classic 125

Re: Snart!

Legg inn av Entrak »

Og der forsvant endelig bomringutgiftene mine for sommeren! ;)

Svar